Beste leden,
ik probeer via een optie menu te regelen dat je via daar naar een andere lijst gaat.
Net zo als wat yourcrime heeft en de ledenlijst van CF ooit had (heeft) maar nu zit ik met het probleem: wanneer je naar een andere ledenlijst gaat word deze weergegeven als lijst 1 dus dan kun je niet terug naar de echte lijst 1.
Ik weet niet hoe ik dit oplos en hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.
Verder is het zo dat wanneer er meer dan 30 leden zijn maar nog geen 60 hij geen lijst 2 aanmaakt in het option menu maar wel er is wanneer je op volgende drukt (gaat naar 2e lijst)
Ik hoop dat iemand hier me hiermee kan helpen.
dit is het script:
PHP
$dbres = mysql_query("SELECT id FROM `[users]` WHERE `activated`=1");
print "</table>\n\n<table width=100%>\n <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">";
if(mysql_num_rows($dbres) <= 30)
{
print "« 1 »</td></tr></table>\n";
}
else
{
if($begin/30 == 0)
{
print "« ";
}
else
{
print "<a href=\"list.php?s={$_GET['s']}&q={$_GET['q']}&p=". ($begin/30-1) ."\">«</a> ";
}
echo "<select onchange=\"location.href=''+this.options[this.selectedIndex].value\">";
for($i=1; $i <= ceil(mysql_num_rows($dbres)/30); $i++)
{
$selected = ($begin/30 == $i) ? ' selected="selected"' : '';
echo "<option value=\"list.php?s=".$_GET['s']."&q=".$_GET['q']."&p=".($i-1)."\" ".$selected.">". ($i) ."</option>";
}
echo "</select>";
if($begin+30 >= mysql_num_rows($dbres))
{
print " »";
}
else
{
print "<a href=\"list.php?s={$_GET['s']}&q={$_GET['q']}&p=". ($begin/30+1) ."\">»</a>";
}
}
Toon Meer