Beste mensen ik zie hier nog wat berichten dat mensen problemen hebben met de F5 button en multi topics krijgen.
Oplossing FIX LINK!! :
Beste mensen ik zie hier nog wat berichten dat mensen problemen hebben met de F5 button en multi topics krijgen.
Oplossing FIX LINK!! :
Ik zal eens kijken...
Bedankt voor de bugfix!!!!!
Groetjes!
werkt ook niet hoor als je snel op f5 drukt krijg je hem alsnog meerdere keren;)
Inderdaad, en als je een reactie post en F5 drukt kun je ook nog steeds spammen. Maar toch bedankt voor dit te delen.
Mvg,
Dein
Werkt 100% de naam is uniek dus er komen geen meerdere inserts in je mysql.
Dat spammen, ja klopt je blijft zien post geplaats. maar nie dubbel xD
Als het goed is moet dat werken ja. Maar houd er dan wel rekening mee dat je geen topic meer kunt starten met dezelfde naam, ook al start je dat topic een jaar later.
Yep dat klopt.
Ben er mee bezig voor een Last id check zodat je een error krijgt dat je bericht 2x wilt plaatsen.
meer info volgt mensen
Dit is niet de beste oplossing, want je moet nu een andere topic titel gebruiken.
In het script moet je dit doen, en niet via de SQL..
zoals ik al zei ben er mee bezig
maarja je kan het ook anders zien, als ze nu een topic plaatsen bv krijg geen geld? minder werk in een reply dat die moet gaan zoeken oomdat er al een topic over bestaat xD lol
Pff heb de hele pagina om moeten scripten!! het werkt voor 80% moet alleen nog wat omzetten zodat alles goed werkt xD is voor me eigen maffia site...
Denk vanavond klaar!!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 18:23:15:
OKeej,
Heb script aangepast, er kunnen nu gewoon dubbel titels geplaats worden, maar zodra je op F5 klickt zegt die je wilt een dubbele post plaatsen en stuurd de browser hem naar forum.php.
Dus Mysql titel van Uniek afhalen!!
en waar is de oplossing te downloaden ?
als die helemaal klaar is.
testen kunje op http://www.mobiez.nl als je me niet gelooft
speed
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 18:49:10:
trouwens heb ook nog een png file liggen voor het aanpassen van de index zoals op mobiez.nl
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 18:54:37:
hebben jullie ook mijn Ajax/Multiplayer poker toevoeging gezien ? is nog niet helemaal klaar maar je kan wel al online spelen met iemand.
Citaaten waar is de oplossing te downloaden ?
Staat toch bovenaan?
Bedankt!
Citaat
Staat toch bovenaan?
Bedankt!
Not Found
The requested URL /v3/posting.txt was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Je moet bij forum PHPMYADMIN op unieke waarde drukken
@Frenzo dit is niet de oplossing
oke maar wel handig:P
De link doet het niet
Nop, werkt niet.
Dacht dat hij goed was maar kreeg teveel commentaar via msn dus houd het op
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!