Msn invite

• Beste,

Ik zoek een msn invite script,

Ik heb deze natuurlijk al maar ik zoek 1 met een afmeld link het mag zijn: dat je een .ctt bestand moet uploaden, maar het mag ook zijn dat je moet inloggen dat dan automatisch naar iedereen in je lijst een mail krijgt met een afmeld link.

Weet je waar deze te vinden is of heb jij deze of verkoop jij deze stuur dan een PB,

(deze moet legaal zijn)

Met vriendelijke groet,
    Mafiabase

• Msn invites zijn niet illegaal maat je moet aan een paar voorwaarden voldoen. ;)

Citaat

Post- en telecomwaakhond Opta en het College Bescherming Persoongegevens (CBP) keuren het zogenoemde 'Tell a friend'-systeem goed onder vier voorwaarden.

Zo mag de website de gegevens niet gebruiken voor andere doeleinden en moet voor de vriend of bekende duidelijk zijn via wie de e-mail is gestuurd.

Ook moet de afzender volledige inzage hebben in het bericht dat wordt verstuurd. Bovendien mag de website geen beloning geven aan de afzender of de ontvanger van de e-mail.

Citaat

1. Niet gebruiken voor iets anders dan uitnodigen
    2. Duidelijk maken dat jij de uitnodiging stuurt namens iemand anders
    3. Gebruiker moet het bericht zien dat verstuurd gaat worden
    4. Geen beloning voor gebruik van de invite/tell-a-friend

• Mafiabase @ 2sec google en je hebt het.
    Let wel op dat elke speler maar 1x mag doen.
    Anders is het spam. En spam is illigaal.

• Dit slaat compleet nergens op. Je mag een email opslaan als referentie zodat die email niet nog een keer een 2e uitnodiging krijgt. Wel moet je zorgen dat je emails niet zomaar te lezen zijn.
    Codeer dus de opgeslagen emails..

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Ik heb een msn invite die illegaal is omdat je hem 2x kan gebruiken,
    maar je kan hem aanpassen naar 1 als je hemt wilt pm me maar:)

Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!