(c)
Content Blocker Script !
- Darkcoding
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
werkt niet, als ik op ééntje klik, blijft het alsnog staan, ik gebruik chrome!
-
Leuk script succes!
-
alsook in firefox niet werkend.
-
rustig rustig zeg ,
de tijd nadat de widget verwdijnt is momenteel ingesteld op 45 seconden ( zelf instelbaar ) .
Dus even geduld en je ziet hem vanelf verdwijnen -
Volgens mij is dit ook niet zelf gemaakt. Ik zag in je farmfail e-book topic ook al links naar warez content waardoor ik echt twijfel of jij wel iets zelf maakt.
-
ik maak genoeg zelf .
Het script is erg easy te maken in .js en wat simpele .php bestandjes , ooh dus omdat ik linkpartner ruils doe met andere site's die mij voor goed targeted verkeer en backlinks zorgen maak ik niets zelf ?Goed bedacht maar dat word hem helaas niet , als je zelf verstand van php/java had had je kunnen weten dat dit script niet super moeilijk is om te maken
-
Darkcoding,
Niels heeft daar veel verstand van, en waarschijnlijk dus meer dan jij.
Laat eens een site zien wat helemaal zelf is gemaakt dan?
Over de scripting alleen?Lars
-
Fijn dat Niels wel gelijk had. Ik heb even gezocht, en gevonden:
http://userscripts.org/scripts/review/62838
Dat is exact het script wat jij verkoopt, alleen dan met een copyright erboven. Erg, erg laag. Je mag van mij nog best even reageren hier, voordat ik je voorgoed verban...
Die oplichterij zitten we hier niet op te wachten.
-
Inderdaad, verwijder misschien best ook alle help voor het bestand te configureren als je de volgende keer op de rug van iemand anders geld wilt verdienen.
-
hoe weet je dat het exact hetzelfde is mischien heeft hij deze gezien en geprobeert en gedacht di kan veel beter en heeft zelf 1 gescript.
en als darkcoding onschuldig is kan hij ook een stukje code laten zien.
dat geeft bewijs. -
ssjharry, vergelijk zijn script eens met dat van op userscripts.org
http://www.sharedpartners.nl/lock.js -
hij kan hem tog verandert hebben of beter gescript
hoeft tog niet meteen ilegaal te wezen -
haha grappig , ja klopt dat script "lijkt" erop dit heb ik zelf ook gebruikt als voorbeeld , alleen heb ik zelf stukken simpeler gescript en geef ik er nederlandse support op + er gaan nog wat leuke uitbreidingen komen ( dus sta altijd open voor iden ) zoals reff linking etc , maar wat maakt het uit , bann me hier maar weg vind ik totaal niet erg tot ziens
-
Maar dan mag je het alsnog meestal niet doorverkopen, tog?
Tevens vind ik het niet normaal om een paar aanpassingen te maken, en dan meteen voor ?15,- te verkopen...Lars
-
ik wil niet heel lullig doen maar ik heb het script + MRR gekocht voor $97 dan lijkt het me meer dan normaal dat ik het script ga verkopen om er winst aan te maken , maar who cares topic mag dicht bann me maar
-
Je reactie zegt genoeg he, je doet zelf geen moeite om je te verdedigen ...
-
Oke, kansloos dat je jezelf nog durft te verdedigen. 97 euro voor 150 simpele regels Javascript, dat denk ik ook. En als ik twee scripts langs elkaar leg die 100% hetzelfde zijn is er geen twijfel meer.
Topic gesloten, topicstarter geband.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!