Beste Criminalspoint leden,
Zoals jullie kunnen zien, ben ik sinds kort moderator op Criminalspoint; Althans, moderator in testfase.
Waarom ik moderator ben geworden
Ik ben geen moderator geworden omdat Koen dat graag wou (Omdat mensen dit misschien zullen denken, waarom weet ik dan ook niet:p). Ik ben moderator geworden om nog net iets meer voor Criminalspoint te kunnen doen, en omdat ik het leuk vind. Ik heb natuurlijk geen bedoelingen om leden waarmee ik in het verleden onenigheden heb gehad het hier lastig te maken. Mijn moderatorschap zal ik onafhankelijk houden van mijn meningen over leden.
Wat ik wil veranderen aan Criminalspoint
Ik wil het niveau van Criminalspoint graag omhoog helpen. Dit zal ik niet op een actieve manier doen (door topic's met een lager niveau te sluiten), maar op een passieve manier (om topic's met een hoger niveau te starten, en te ondersteunen). Daarnaast wil ik het mogelijk maken op Criminalspoint een volwassen discussie aan te gaan, zonder elkaar af te kraken of uit te schelden. Daarnaast zal ik spam reacties in topic's tegen gaan.
Toekomstvisie
Dit stukje schrijf ik vooral omdat ik 'Toekomstvisie' zo interessant vind klinken.:p Ik zal vast nog wel eens wat scriptwerk doen voor Criminalspoint, maar voorlopig ben ik vooral Moderator (mocht ik mijn testfase doorkomen natuurlijk).
Ik hoop dat iedereen blij, of minstens tevreden, is met mij als nieuwe moderator! Ben je dat niet? Laat het dan ook even weten, samen met een rede.:cheer: