Beste mensen,
ik wou toch maar eens mijn 4e layout laten checken..
Ik zelf vind hem gelukt.. Aangezien ik nog maar 4 dagen bezig ben..
WIllen jullie je mening geven + wat beter kan etc..
Mvg, FrankY
Beste mensen,
ik wou toch maar eens mijn 4e layout laten checken..
Ik zelf vind hem gelukt.. Aangezien ik nog maar 4 dagen bezig ben..
WIllen jullie je mening geven + wat beter kan etc..
Mvg, FrankY
Nogal onduildelijk qua kleuren enzo
Hoe bedoelt U?
De kleuren etc zo bij elkaar, en wat is dat rechts onder dat inloggen?
Daar komen de prijzen..
Ik weet niet zeker als dat zo kan maar dat wou ik uitproberen en anders slice ik het nog een keer.:}
Ik zou toch nog wat tuts volgen over layouts designen.
alleen omdat je het pas doet vind ik het wel oke:)
Ikk zou de lay-out meer opvullen.
Waar je nu hebt van die signup in iframe, kan je een voorbeeld van een signup zetten.
Tevens zou ik ook bij - waar jij zegt - de prijzen, een voorbeeld geven. Dit is vooral fictief, dus bedenk iets leuks.
Ook bij je Naam en Wachtwoord rechts boven in, zou ik kiezen voor een beter, en duidelijk invoerveld dmv een border (lijntje om het invoerveld).
Lay-out opvullen is altijd beter!
Wel mooi, maar nog n beetje, dat INLOGGEN, en die balk boven de content is lelijk, en je moet het een beetje opvullen.
Leuk alleen spijtig dat je background geript is
En ik zie net dat u tekst lelijk is, bv de submit van Inloggen
Alex klopt, ik zou dit voor iemand maken maar mislukte.. Ik heb nou al weer een andere gemaakt.. Die nog al standaard is.. Ik ga die zo goed mogelijk proberen te slicen. en dan mischien hier voor download zetten
http://www.unitedwar.nl Mening
?
U nieuwe is heeft ongeveer de vor van de outgame van crime-killer xD
Wat een lelijke troep
Edit by Killingdevil:
Bij deze een waarschuwing voor jou. Onderbouw je reactie, of reageer helemaal niet.
CitaatAlex klopt, ik zou dit voor iemand maken maar mislukte.. Ik heb nou al weer een andere gemaakt.. Die nog al standaard is.. Ik ga die zo goed mogelijk proberen te slicen. en dan mischien hier voor download zetten
http://www.unitedwar.nl Mening
?
Probeer eens andere tekst voor je banner, die zijn echt lelijk.
En het rood is niet mooi.
ik zou nog wat meer oefenen voordat je, je layout ten download zet :$ sorry
Ja, inderdaad, oefen nog wat met kleuren en effecten voor je een layout gaat delen met ons. Ze zijn allebei even lelijk(sorry dat ik het zeg).
Franky, je beide lay-outs zijn echt lelijk.
Ten eerste meer effecten zoals Dein zegt.
Ten tweede, je zet over 'Test' neer, maak voorbeelden.
Je kan in het menu bijvoorbeeld gewoon links zetten, het is toch fictief!
Vervang het, maak het beter. Gebruik anders voor de teksten lorum ipsum, zodat het wat opgevuld raakt.
Zoals hij nu eruit ziet, zou ik hem zeker niet downloaden. Ze zijn allebei lelijk.
Oke.. Ik heb alles gelezen, tis jullie mening en ik respecteer het, ik ga er wat mee doen en ga direct een andere maken met de tips hierboven, ik zal die zo snel mogelijk posten:)
Hmm lijkt net iets gemaakt met ms paint
misschien wat meer web 2.0
Te klein, te donker, te lelijk, te simpel .. probeer het niet binnen een uur af te maken blijf oefenen ... download templates en oefen daarmee .. en owjah blijf oefenen
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!