Posts by Pharox
-
-
K.Rens
Zaypay is inderdaad van mollie maar het zijn 2 aparte organisaties.
En hoe kom jij erbij dat ze slechte uitbetalingen doen en support ook slecht?Ik zit bij mollie sinds 2004 en heb nog NOOIT problemen gehad.
Altijd goed gedraaid, betaald & geholpen, dus snap niet hoe jij daarbij komt ? -
http://www.zaypay.com 0.94 cent in plaats van 0.84 cent
Ga ook overstappen en die gebruiken aangezien je uitbetaling hoger zal zijn
-
Ik stop de discussie vanaf dit punt.
Word nu beetje opgefokt door sommige reacties waar ik beter niet op kan reageren
PVV heeft mijn stem als ze er komen en anders PVDA weer.
CDA mag naar de donder lopen van mij :cheer:
-
az
Ik maak wilders niet zwart, hij heeft ook inderdaad slechte punten maar killingdevil zeurt direct over zijn film.
Ik hoor hem niet spreken over een film van van gogh want waarom is hij vermoord en door wie?Inderdaad een of achterlijke idioot die het niet aan kon ging hem er maar voor doodsteken.
Het is gewoon belachelijk dat ze elke keer weer die k*t film omhoog halen erover.
Profeet Mohammed is ook belachelijk gemaakt door iemand, hoor iemand daarover?Kortom laat die film er nou een keer buiten, kijk naar zijn politieke punten.
AOW leeftijd is ook idioot hoog dus geef daarom Wilders +100 voor dat idee.
Er zijn er nog veel meer maar die ga ik niet allemaal opnoemen, zoek ze maar. -
Heeft stephan al gegeven, jij gaat hem in slecht beeld zetten terwijl hij genoeg goeie punten heeft.
Jou reactie is slechts gebaseerd op een 15 minuten filmpje waarin jij hem volledig slecht neerzet.Van gogh is ook vermoord omdat hij in een film een islamitisch meisje bloot liet zien.
Hoor ik je daarover spreken ?
-
+ 100
Hij geeft genoeg goeie punten aan, van gogh is ook vermoord om een film waar een islamitisch meisje te zien is.
+ 100
voor wilders
-
Het is geen feit omdat jij geen goed argument start.
Mensen met een hogere opleiding verdienen gewoon meer omdat ze ervoor geleerd hebben.
Meer dan logisch vind ik zelf want anders is heel school ook voor niks. -
@CasMoneyZ
Werkelijk applaus voor jou, je bent de eerste die het door heeft :cheer:Mensen doen moeilijk terwijl ze niet eens weten waar ze over praten.
-
Citaat van Maaark
Alles heeft een reden, vaak zijn de allochtonen lager opgeleid etc.
Waar zou jij voor kiezen, de oude kut wagen of een dikke Ferrari?
Ik zou voor het 2de gaan, daarom kiezen ook vaak werkgevers voor het beste..Zei je iets?
Leer trouwens eerst eens fatsoenlijk Nederlands, je zinnen kloppen niet eens.
Citaat van Maaark
Haha, lezen jij..
Ik dat nooit gezegd..
Fijn dat je mij hier wat gaat zwartmaken..
???? -
Maakt niks uit.
Omdat iemand geen opleiding heeft gehad betekend niet dat je crimineel moet worden.
Dus grote onzin wat jij verteld dat er criminelen zijn mede door een slechte/lage opleiding. -
patrick1992
Omdat mijnmaffia ook zulk soort ideeën heeft betekend dit niet dat het direct van hun is.
Hij heeft de .psd en de brushes dus waar maak jij dan een probleem van? -
-
Maaark
Het is onzin, elk mens heeft een opleiding en verdient een kans.
Als je die verpest door crimineel gedrag te vertonen, hoor je niet thuis in de maatschappij. -
Gelul, ik heb ook geen diploma of werk momenteel zie je mij crimineel worden dan?
Ik pak het leven voor wat het is, via de gemeente heb ik een cursus aanbod gekregen die ik met beide handen neem.
Ik kan zelfs nu nog iets gaan leren, waarom zouden andere dit niet kunnen dan?Is het slechtste voorbeeld, als iedereen dit eens zou doen wat denk je hoe Nederland dan over 5 jaar uit ziet?
-
Dat is de grootste onzin wat ik ooit gehoord heb, daarvoor ga je toch niet criminele pad op?
Zoek dan hulp bij het vinden van een baan, als iedereen dit doet krijg je een grote rommel in Nederland.En dat is echt niet de reden dat ze dit gaan doen hoor, kijk naar de jongeren.
Als een allochtone jongen iets niet aanstaat krijg je direct een grote mond of hij trekt een mes.
En dan ben je stoer zeker, kortom gewoon een reis terug als het je niet bevalt.
Dan ga je maar stoer doen in je eigen land, maar daar durven ze het niet. -
Mokerr
Je komt hier voor een nieuwe toekomst, als je die verpest kan je net zo goed terug gaan.
Waarom kom je anders hierheen, ik neem aan dat de regels in moslimse landen veel strenger zijn.
Dus wat geeft jou het recht je nieuwe kans te verpesten omdat het hier minder streng is?Doe je het maar in je eigen land, want dan hoor je ze er niet over of wel?
-
Allochtonen criminelen hebben een 2e kans gekregen toen ze in Nederland kwamen.
Als ze die verpesten eerst vliegtuig weer terug zetten, mijn stem krijgen ze daarvoor.
Keurt niet goed wat Nederlanders doen maar daar hebben wij gevangenis voor.
Buitenlandse mensen krijgen een 2e kans, verkl*ten ze die moet je dat maar ergens anders doen.Gevecht om hoofddoek moet stoppen, het is het geloof van een moslimse vrouw.
Waar maken jullie je in vredesnaam druk om??? -
mooi ontwerp indd de stats opvullen dan zou hij goed zijn
leuke bg trouwens :cheer:
-
[offtopic]
@larsisgoed9
Dan ben jij waarschijnlijk de eerste, ik zit er al sinds 2004 en heb er nog nooit problemen ondervonden.
Ben altijd netjes en op tijd uitbetaald door hun.
[/offtopic]Je kan met targetpay ook de installatie bestand bekijken, had ik toen ook gedaan met een sms payment en kwam er toen ook uit.