Posts by Pharox

Dan had je duidelijk moeten zijn wat je in dit geval niet was.
    Je moet dus je input waarde die enkel cijfers mogen bevatten erdoor halen.
    Wat jou input naam was wist ik niet en vermelde jij ook niet dus doe ik vanzelf een "aantal" als naam.

Dat is iets heel anders dan een hoofddoek om, kan je niet met elkaar vergelijken.
    Die kruisjes kan je onder je shirt doen, een hoofddoek zie je altijd.

@killingdevil
    Ik zeg toch ook SOMS, tuurlijk zijn veel ideeën zwaar overdreven en gewoon ver gezocht.
    Geloof mij die knakker komt echt niet aan de macht hoor, hij heeft nu al een rechtszaak over racistische opmerkingen.

Hij heeft enkel in bepaalde punten gewoon gelijk, snap niet dat jullie iemand direct afschrijven enkel op ze slechte punten.

Gisteren stond ik in de albert heijn kwam er ook een buitenlandse gozer op me aflopen.
    Hij wou me een mep geven maar zag dat ik met veel meer man was, gevolg we werden buiten opgewacht.
    En met welk nut doen die lui dit eigenlijk, wij liepen ervoor weg omdat we niet onze avond laten verkloten door een paar 17 jarige.

Lijken gewoon een stel kinderen, wouter bos is trouwens wel een goeie man indd.

Geert Wilders gaat soms inderdaad te ver, maar hij heeft soms ook wel goeie punten.
    Voornamelijk dat er teveel geld in de migratie gestoken wordt wat we voor betere dingen kunnen gebruiken.

Regering staat inderdaad weer op het punt te vallen, is onderhand nu al de 2e keer.
    Lijken wel een stel kinderen, als ik me zin niet krijg laten we het kabinet vallen.

Stelletje kleuters moeten een keer nadenken over alles, elke keer weer het zelfde verhaal.

Wat killingdevil bedoelt is:

Ik zeg geen onzin, ik maak duidelijk wat hij aanbied ook gratis op het internet te vinden is.
    Document is ook in zijn woorden op zijn ervaring gemaakt, dus vraag me gewoon af of HIJ er succes mee geboekt heeft.
    Daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad en wacht er ook nog steeds op.
    Ben zelf ook wel benieuwt of dit daadwerkelijk gaat werken aangezien elk spel zijn/haar eigen concept heeft.
    Wat is er verkeerd aan om dat te vragen aan iemand, begrijp je punt niet helemaal?

Ik geloof dein wel in zijn woorden hoor, heb ik ook gezegd van niet dan?

[offtopic]Ik vind het gewoon belachelijk dit is meer reclame aangezien het ontwerp ook niet een van de mooiste is.
    Als iemand anders zijn spel laat bekijken dan zien jullie dit direct als reclame[/offtopic]

Resultaten bedoel ik dat mensen een citaat geven dat ze gewonnen hebben.

En veel spellen bieden dit wel aan maar je leest gewoon niet ver genoeg.
    Zelfs barafranca heeft een concept gemaakt waarbij je wordt uitgelegd hoe je hoger kan worden.
    Dus vind het document kant en klare onzin aangezien elke idioot kan bedenken dat je er tijd voor moet maken.

Was al de hele tijd ontopic dus wat je nu vraagt is onzin....

Hoe kunnen we erop vertrouwen dat het product zou helpen hierin?
    Ik vraag dit al 4 posts lang en heb daar nog steeds geen antwoord op.
    En waarom zou je juist dit product kopen terwijl veel spelen de informatie gratis aanbieden?

Ik snap nog steeds niet wat het nut zou zijn om een document te kopen wat uit jou ervaring komt.
    Misschien zou het beter zijn om resultaten te plaatsen die eventueel vertrouwen leveren.

Dein, dit is bullshit wat jij nu zegt.

Dat was daarvoor al gestopt toen ik het had uitgepraat met koen.
    Die ruzie heeft maar 1 week geduurd, daarna heb ik met koen gemaild en beloofd hiermee te stoppen.
    Dus jij weet helemaal niks rond het .eu domein beter laat je mensen in hun waarde.
    Domein is daarna nooit meer koen ze naam in voorgekomen.

Beter praat je over iets wat je weet en niet uit de lucht grijpt.

Je zegt niet dat we niet over het E-book mogen vragen, dus snap jou reactie niet.
    Jij laat iets controleren en wij geven een mening dat jou informatie gewoon brak is.

Je verdedigt jezelf al vanaf post 1, we mogen niets negatief zeggen want dan heb jij je woordje klaar.

Ik zal binnenkort wel na me project een gratis informatie MET BRON maken.
    Want jij verkoopt dingen wat (misschien) op websites gevonden is.
    Je hebt dan geen enkele recht om dit te verkopen voor 2 euro per download.

Mijn cijfer: 0 / 10

Je kan geen kritiek ontvangen en levert geen informatie over het E-book.
    Layout is ook niet echt dat je zegt wouw, volgens mij gratis download maar goed.
    Daarmee bedoel ik dus een kleine inzicht en niet een citaat, daar heeft niemand wat aan.
    kan net zo goed een loze header zijn die je verstuurd waardoor mensen niks krijgen.

Zelfde dat jij zegt dat iemand een dokter moet zoeken slaat ook nergens op..

Ik ben nog steeds niet overtuigt om een E-book te kopen van jou.
    Snap nog steeds niet wat het nut ervan is aangezien meeste gratis online te vinden is.
    Wat maakt jou E-book dan zo speciaal dat mensen juist die moeten kopen?

Heb er nog steeds geen antwoord op dus :cheer: