Posts by Scooby-Doo
-
-
[offtopic]Na wat dreigen met ferhat over onze sites haal ik het toch maar weg (xD)[/offtopic]
Voor zover ik weet zijn deze niet eens illigaal...
Er mogen geen teksten, images, css of html het zelvde zijn als de echte banditi.Maar ze kijken er niet echt achter aangezien meerdere sites deze layout gebruiken...
-
Firefox Op windows, en Safari op de mac
-
-
Bumpje op aanvraag van Topic Starter 8-|
-
@Jg heb je een voorbeeld hoe major-crime eruit gaat zien?
Want als ik naar Major-Crime.eu surf krijg ik xtreme-crime source te zien...
Als ge hulp nodig hebt weet ge het he
Jeeps
-
Haha Als jij het zegt cas
Maar ik ben slape
Slaapze mensen :cheer:
-
Mia? (L)
Hehe maar ik ben es verder scripten aan mijn Marktplaats Script voor me site xD Kut systeem ook 8-|
-
Yep hij is stout geweest :p
-
Was de redene van verkoop? 8-|
-
Citaat van Superior
:$http://nl.netlog.com/go/explore/videos/view=moderate
Ja dit heb ik staan van daarjuist (xD)
Moest nog wat videos modereren -
Ja dan nog, maar komaan je gaat toch niet op iedere pagina handmatig via html de nieuws updaten (xD)
Denk es logisch na.
& Ja ik ben vandaag pissig ^o) Maar iedere keer als je hier op criminalspoint komt zie je allemaal betweters die hun willen bewijzen terwijl ze niets zijn haha :p
-
Larsisgoed9 wat lul jij nou?
Ik schrijf al 4 jaar van ING België naar banken in Nederland en nog nooit geen extra kosten moeten betalen of nog nooit horen een bedrijf klagen dat ik te weinig betaal (xD)Gangsta. staat die wp ook te koop? :$
-
Ricky zo kan je het doen
Ik zie in godsnaam niet in wie zijn die mensen hier die zeggen dat je het meot doen via html? Kunnen jullie wel scripte? ^o)Is het nu gelukt Rick?:$
-
Nog altijd op zoek ? ^o)
-
Citaat van FerhatR
Voor wie geen Netlog heeft :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.10 01:22:14:
Ik vind die zo kapot lachen xDAlle Domme Rechten Voorbehouden Aan Zuip Lappen! (xD)
-
Momenteel neem ik mijn Gangster Site even voor
We hadden al een Deel in Ajax en JQuery gebouwd maar er is zeker nog wel voor een xx maanden werk aan als we alles tip top in orde willen haha (c)
-
Van mij hebben ze men Bak Bier gestolen :@
-
Ja van die ene Ferhat die ontsnapt is uit de instelling van bezopen kiekens (c)
-
Citaat van FerhatR
Toon is je foto :p
Welke foto? Die dat ik in slaap was gevallen xD