Posts by T.Nijborg

maakt niet uit ik wil gewoon het script volledig werkzaam hebben, voor eigen gebruik

haha nee ben er mee bezig het was eerder de reactie die je erbij gaf

Dit maakt wel degelijk uit, de MySQL.* functies die @Victor omschrijft wordt door nieuwere PHP versie niet meer ondersteunt (Ik heb al mijn servers op PHP 7 of hoger draaien), waar de functies niet meer werken.

Daarnaast het stukje code wat victor je wilt laten toevoegen is het aanzetten van foutmeldingen, hierdoor, op het moment dat jij jou stuk code draait, kun je zien of er iets mis gaat (Je krijgt dan fout meldingen te zien). Mochten er nou geen fout meldingen komen, kun je het beste gaan traceren waar het mis gaat, bijvoorbeeld door middel van echo's plaatsen, hierdoor (Althans zo doe ik het ;) ) kan ik zie tot waar mijn code runt, bijvoorbeeld voor een if statement een echo plaatsen, in de if statement, etc. Hierdoor zie je tot waar je code loopt, en kun je enigszins traceren waarom jij geen meldingen etc te zien krijgt.

Stop met je eigen posts te liken, elke keer opnieuw @'Twan025
    Kijk ik zeg gewoon dat het zogoed als te laat is @Tim. De eigenaar komt hier zelfs niet, al maanden niets geposts. Beheerders / admin amper online / activiteit. Een website hou je niet alleen recht door leden.

Dat is altijd hier zo geweest. Dus ik hoop dat ICTS nog te redden is, maar ik betwijfel het. En dat weet jij ook als adviserend lid. Sowieso. Sell this shit, or close it.

Ik ga het zeker niet ontkennen dat op dit moment ICTS erg rustig is, en ook het team erg inactief is. De komende maanden zullen Aaron en ik proberen de website weer levendiger te krijgen. Ferhat, wij zijn het niet altijd eens, en ook hierop niet. Ik denk dat ICTS nog zeker te redden is. Maar goeie ideeën zijn altijd welkom!

Waarom geen sessie systeem aan de hand van een key/Database. Bijvoorbeeld naar een halfuur geen activiteit de sessie eruit gooien. Zoiets als:

table_sessions:
    [sessie_id] - Unieke id
    [sessie_user_id] - De gebruikers id
    [sessie_key] - De unieke sessie key
    [sessie_time_update] - De laatste activiteit van de user.
    [sessie_time_start] - Wanneer de sessie begonnen is.

Ongeveer zo, en aan de hand van sessie_time_update zou je dan de user na een halfuur eruit kunnen gooien.

Wat betreft sessies op backend van de client weet ik niet of dit zal werken met $_SESSION, omdat backend niet open blijft en dus de sessie vervalt. (Cookies zou misschien kunnen, geen ervaringen mee)

Vandaag was ook in het nieuws dat veel gok apps in strijd zijn met de wet. Volgens mij ving ik op dat er ook een paar tussen zaten met virtueel geld maar pin me er niet op vast.

Nope dat ging om echt geld, of in ieder geval echt geld omzetten in virtueel geld en andersom. Ik ken de regels van runescape niet, en kan ze ook niet vinden. Vandaar dat ik het zekere voor het onzekere neem en het topic sluit tot iemand kan bevestigen/bewijzen dan het niet illegaal is volgens de wet en/of runescape regels.

Hij heeft het over de "$_SESSION['id']", de reden is waarschijnlijk dat er geen controle op zit of de id echt gezet is. Zet boven de query dit neer:

PHP
    if(!isset($_SESSION['id'))
        $_SESSION['id'] = '';

Hierdoor zal error meteen verdwijnen, daarnaast de reden dat alles gewoon werkt omdat dit niet perse een error is, en dat staat er ook, het is een notice. Notices en warnings zijn geen errors en het programma draait dus gewoon door. Alleen bij fatal errors stopt de code.

Het hangt er vanaf hoe je gebruikersnaam binnen directadmin is, kun je vaak vinden door gewoon terug te gaan in de mappen, elke keer een map terug tot je /home/xxx ziet, plus je domein naam is crimetown dus? Dan staat het zo goed

Inderdaad wat @T.Nijborg zegt. Steam maakt ook een back-up in de cloud in de meeste gevallen ben je je spelvoortgang niet kwijt.

Dit is niet het geval tenzij je dit zelf toestaat/instelt. Maar ze slaan niks automatisch op in de steam cloud. De spellen daarin tegen kunnen wel dingen van o.a multiplayer etc in hun cloud opslaan, en dit doen ze allemaal over het algemeen ook(Denk aan GTA5 bijvoorbeeld). Maar single player saves etc worden niet automatisch in de steam cloud gebackuped.

Bestanden verwijderen via steam (Rechter muis knop in je steam library en dan bestanden verwijderen), vervolgens via steam instellingen een andere installatie map instellen, en dan opnieuw installeren, je krijgt dan automatisch de vraag in welke installatie map je het wil installeren en dan klik je gewoon de map op de schijf met meer dan genoeg ruimte.

ik zoek een mooi volledig maffia source. Geen budget. Laat me weten wat je hebt. Budget +- 50 euro

graag in de richting van:

De democrazia - Crimejob source
    Dimaffia

Geen budget en daarna wel een budget? Beetje dubbelop :P

Daarnaast, er is, indien interesse, gewoon een gratis source verkrijgbaar hier op Ictsripters.

Criminals blue - revamped
    https://github.com/Pattoow/Criminals

Die ook daadwerkelijk met nieuwere php code werkt etc! Een kijkje nemen kan geen kwaad :)

Wait. What.
    "Moeten" en "doneren" klinkt een beetje tegenstrijdig niet?

Hangt er vanaf, als hij een game maakt waarin je bijvoorbeeld stammen, clans, hoe zet heetten hebt, en je 'club' leden moeten bepaalde voorwerpen, grondstoffen of iets dergelijks doneren, en je stelt dat als een soort eis, dan is het niet bepaald tegenstrijdig.

@on topic:
    Dit is zeker wel mogelijk indien de Facebook gebruiker ook toestemming geeft etc, dit kun je het beste gewoon even googlen hoe je dat moet doen d.m.v een API of misschien dat het al bestaat. Denk aan facebook api get user overview, of iets in die richting. Als je er nog niet uitkomt kun je altijd contact met me opnemen!

Je kunt natuurlijk altijd zelf contact opnemen, telefonisch of per brief/email. Indien de factuur nog steeds niet betaald is, kan je er natuurlijk extra kosten voor rekenen, denk aan administratie kosten etc. Maak de klant duidelijk dat het nu nog maar 15 euro is, en als hij het niet betaalt de kosten hoog kunnen oplopen. Op die manier kun je hem misschien zover krijgen alsnog te betalen. Zo niet, dan is het aan jezelf of je het doorstuurt na een incasso bureau.