Posts by T.Nijborg

ICT-Scripters begint een prachtig stukje software te worden! Ooit toevallig overwogen om het als opensource project op te zetten (github of iets dergelijks)? Het is een prima alternatief voor SMF en vergelijkbare software aan het worden, mijn complimenten!

Overigens als ik zo vrij mag zijn wel 1 feature request; is het mogelijk om het reactieformulier altijd zichtbaar te hebben? Dat bespaard een handeling en je wilt ten alle tijdens hebben dat mensen zo snel, makkelijk en veel mogelijk kunnen reageren natuurlijk ;)

Ik vind dit op zich zelf niet eens z'n slecht idee, zal het in de groep gooien :) Thx.

Ik zou nog geen monitor kopen met een 2560x1080 resolutie. Dit levert enorm veel gezeur op met games en films. Geen game of film toont namelijk zwarte balken of erger hij gaat hem strechen naar 2560x1080 wat enorm lelijk is.

De resolutie maakt niet zoveel uit, ik heb ook een 2560x1080p resolutie en draait prima! Sterker nog veel fijner. Dus voor de games maakt het niet uit. Ik heb zowel geen balken als strechen, en ook ik speel csgo dus dat weet ik zeker. En persoonlijk is het een keuze van wat je nodig hebt en wat je fijn vindt. Het is allemaal 27 inc, dus het is puur de poorten, reactie snelheid en wat kleine dingen die anders zijn.

Windows heeft ook nog een verborgen functie ingebouwd als je de upgrade installeert word er een optie aangezet waarmee ze jou computer kunnen gebruiken om anderen computers van updates te voorzien en zo sneller Windows 10 te kunnen uitrollen. Toen ik dit op het internet las heb ik deze functie gelijk uitgezet. Nadat ik Windows 10 had geïnstalleerd hadden een dag later ook de resterende computers in huis de upgrade beschikbaar.

Hoe zou je dat moeten uitzetten dan?

Ik heb windows 10 al, eigenlijk al sinds het begin van de preview versie, en nu de daadwerkelijke versie, and i love it. Het is veel beter dan windows 10, het ziet er beter uit, draait beter, werkt fijner, goeie nieuwe functies. En wat het automatisch updaten betreft is voor mijn geen issue.

Deze layout is toen der tijd in het begin door Renau en mij gemaakt, Renau heeft hem ook verder afgemaakt en daar is nog een heel gedoe over geweest tussen mij en hem. Daarnaast kwam jij er laatst mee na mij dus ik had echt gedacht dat ik dan dus ook alle rechten zou krijgen. Maar in ieder geval eind goed al goed. Mis communicatie opgelost.

Even een vraagje. Ik heb de rechten verleend aan dit project (BeGangster layout) maar geen vermelding van mijn naam?

Uit deze reacties begrijp ik dat er toestemming is om de layout te gebruiken?

Kan iemand mij helpen om dit:

PHP
    $myusername = $_SESSION['myusername'];
    	$sql="SELECT * FROM user WHERE username='$myusername'";
    	$result=mysqli_query($sql);
    	$data = mysqli_fetch_array ($result);
    	$moneyLeft = $data['money'];

om te zetten naar mysqli kan geen goed voorbeeld vinden en als ik dit weet kan ik de rest ook oplossen :)

alvast bedankt!

First of all, mysqli_query heeft 2 parameters nodig, een database connectie + sql query. Dus het wordt ongeveer dit:

PHP
    // $conn = database connectie, $sql = query
    mysqli_query($conn, $sql)

De rest gaat wel goed, maar ik weet niet hoe jou database connectie eruit ziet.

let op mijndomein is niet zo goedkoop als je denkt, je koopt een domein maar dan kun er nog niks mee, je zult er nog een dns beheer pakket bij moeten kopen van 9 euro!

Laurens hierbij mijn mailer class:

Er zitten misschien nog wat bugs erin :) Als die 0 return gaat er iets mis, met een 1tje gaat het goed. :)

EDIT:
    code verbeterd, was de CC functie vergeten haha xD

EDIT2:
    heb de code uitgebreid met BCC, en nieuwe functie ervoor dus :)

Ik weet niet precies hoe het met PHPmailer zit, dus misschien slaat dit nergens op. Stuur je de juiste headers mee? Dat kan er ook nog wel eens voor zorgen dat mails in de spambox terecht komen.

Dat zou ook kunnen inderdaad, ik schrijf het liefst altijd mn eigen mail classe :)

Dit ligt niet aan de code, maar aan het ip van de server waar het vandaan komt, die staat geregistreerd als spam. Dus de vorige gebruiker van het ip heeft er waarschijnlijk een hoop spam mee gestuurd, probeer is contact op te nemen met google/hotmail.

Ik snap je probleem niet helemaal? Kun je ons iets meer info geven zoals:

• Wat zie je niet? Een tabje of?
    • Stuur alleen een deel van je code, op deze manier is het erg onoverzichtelijk.
    • welke source gebruik je?

Alvast bedankt!

Mijnmaffia update hun systeem ook niet meer. Het heeft al zeker een half jaar geen updates gehad. Daarnaast loopt het langzaam, eigenaren niet meer actief(de meeste) en de spelers ook veelal niet meer.

Daarnaast is het niet toegestaan om mijnmaffia te verkopen. Zie hun voorwaarden.

3.9. Het is niet toegestaan om een account te delen, te verkopen of over te dragen aan een anderzonder voorafgaande toestemming van MijnMaffia.nl. Het is ook niet toegestaan om hetaccount van een ander te gebruiken

En denk dat de waarde niet heel erg hoog ligt.

Nee niet bij lars. Lars is geen eigenaar meer, maar Mark. Als je de servers niet kunt bereiken, maar via een proxy wel is je ip geblokkeert in hun firewall, dit gebeurt als je 4/5 keer foutief inlogt op hun sites en servers of wanneer je de te veel verkeer er door heen stookt. (Zelf ook ervaring mee). Je kunt het beste hier op ICTS met Mark Remijn contact opnemen of via zijn skype.