huh ipod?xd
het ging toch om een laptop?xd
huh ipod?xd
het ging toch om een laptop?xd
je kan het wel zelf doen, het is niet zo moeilijk maar let goed op wat je doet!
- Doe je laptop uit en haal de accu er uit(voor de veiligheid)
- Leg je laptop opzenkop op een theedoek/handoek(voor schade)
- beetje rechts bove in zie je een klepje, daar achter zit je cooler als het goed is. haal dat klepje eraf, LET GOED OP JE SCHROEFJES WAAR JE ZE LAAT!
- als die er af is zie je je cooler, kijk of je stof ziet zitten.
ja:
- haal het er voorzichtig tussen vandaan.
nee:
- doe er niets aan en doe hem terug dicht.
Nu je klaar bent schroef je het plaatje er weer op, en zet je je laptop aan.
kijk wat die doet.
succes, als je iets niet vertrouwd, doe het niet.
mvg, marciano.
huh die begrijp ik ff niet
ik heb in de html:
en als dan 1996 word gekozen, hoe gaat het dan in zijn werk?
dan moet die het in het mailtje zetten, het is een mail systeem geen registratie, heb het fout getyped boven
maar hoe zou dat moeten?:s
alvast bedankt
zoals SC al zij, je hoeft niet je hele laptop te slope via de bios xd
Het komt vaak voor dat een laptop op schoot word gezet of soms op de bank leuning, daar zit veel stof in, en dat zuigt de laptop op wanneer hij koeling zoekt,
het kan zijn dat je cooler dan niet meer goed werkt,
Haal het klepje aan de achter kant er af waar je cooler zit (links achter in als je hem op schoot heb dacht ik :P)
Kijk of die vies is, zo jah, GEEN STOF ZUIGER EROP. dat vind die niet leuk, probeer het met een wc papiertje schoon te maken, maar probeer het niet met een schroeve draaier.
- Monoglobe
heey mensen,
ik ben een register aan het maken, naja aan het vernieuwe, ik wil de jaartalle een select make,
ik heb nu dat je ze kan selecteren (gwn simple <select><option>1995</option></select>)
Maar nu moet hij het geselecteerde in het db zetten,
hoe moet hij dat lezen?
ojah slim, naja ik heb gewoon de rows laten outputten meer niet
het was een simepel dingetje van count rows
wil je dat het met mysql is?
dan kan je gewoon neer zetten als rank,
lijkt mij, en anders het ip opslaan bij de regi, en als die op de site komt dat het niet kan, door middel met .htacces
laat maar heb het al anders:
kan een :slotje: op.(a)
werk altijd overzichtelijk
en als je bijv een ranking maakt,
haal dan eerst de mensen uit je database,
en dan pas neer zetten,
niet eerst willen neer zetten en dan eruit halen,
het kan mis wel werken maar slordig word het dan,
en moeilijk om terug te vinden,
daarnaast, raad ik je aan om te werken in notepad++
heeey mensen,
ik ben bezig met een site voor mijn examens,
maar nu wil ik een functie make dat members, alle andere leden kunnen zien, en kunnen toe voegen,
maar nu eerst even terug naar de basis,
de mense erin krijge,
dit is mijn code:
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="1">
<tr><td width="50">Naam</td>
<td width="50">Rank</td>
</tr>
<?
$query_members = "SELECT naam FROM login WHERE naam= '".($_SESSION['naam'])."'";
$members = mysql_query($query_members);
$row_Members = mysql_fetch_assoc($members);
$totalRows_Guild = mssql_num_rows($members);
$Members = $row_Members['naam'];
?>
</table>
Toon Meer
maar hij laat de accountjes niet zien onder 'naam' :$ iemand een idee?
de error zij iet sover mijn chipset, maar iederekeer kreeg ik andere error dus jah dan kan je ze allenmaal af gaan, nu heeft mijn broer, een test gedaan en daar kwam uit dat men werkgeheugen kaduuk was heb vandaag ander werk geheugen gehaald en dan vanavond ff teste, anders is men moederbord kapot, moet ik hem trg sture
edit: jaah mijn werkgeheugen was kapot slordige MyCom toch
bedankt mense
hier kan een :slotje: op :cheer:
anders opgelost kan een :slotje: op.
mis wat meer informatie, zou wel fijn zijn ;S
mensen kunnen allenmaal tekst schrijven, maar word het een boek, is het voor een site, is het een liefdes brief naar je aanbiddende mense?:P
ik heb een fail computer ik weet het, maar hij doet het nog niet helemaal stomme error maarja specs:
Tower Hoogglans Zwart
Intel Core i3 540 2x 3.06GHz
4GB DDR3 1333
500 GB S-ATA 2
DVD brander +/-RW Sony-Nec 22 speed Dual Layer
Integrated 8 channel High Definition audio
PCI-Express slot
LAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit" netwerk/internet aansluiting)
USB 2.0 aansluitingen
DVI aansluiting
Gigabyte GV-N430OC-1GL GT430 1GB video kaart
ik dacht dat ik het probleem had,
ik had een voeding van 350W terwel ik er een nodig had van 500W,
dus ik heb er nu een van 500W, maarja dat is het ook niet,
heb nu alles bijna nieuw, en nog werkt het niet.
mijn broer van inventeers gaat straks nog even kijken, maar hij wist het ook niet 1.2.3., ik ben echt benieuwd wat de fout is,
heb dit nou nog nooit gehad, en had het op school gevraagd en mijn mentor wist het ook niet, ik wou hem zelfs nog 10 euro geve om het te laten maken maar hij gaf gwn eerlijk toe dat die het niet wist :O ik zal het vertellen als ik het heb gemaakt, ;D
Heeey mensen,
ik heb een kalender gemaakt, maar nu wil ik bijv iets verhuren, ff denke bijvoorbeeld, 3 fietse! (kon niets zo snel verzinne xd)
Maar nu hebik 3 kleure:
- groen = niets verhuurd
- orange = een paar verhuurd
- rood = alles is verhuurd
Maar ik heb niet echt een idee hoe ik dat zou kunne doen mis iemand die mij een stap richting de goede weg kan geven?(A)
en dan bedoel ik ook met mysql, plaats 365 tabs te maken wanneer ze verhuurd zijn want elke dag in het jaar kan je bijna huren.
alvast bedankt
- Monoglobe
erhm okee, kijk ik zal de stappen even zeggen hoe ik het heb gedaan,
ik heb een nieuw moederbord gekocht met een i3 processor.
Ik heb ze ingebouwd in mijn pc en mijn hardeschijf erin gehangen, maar het nieuwe moederbord vond de drivers niet omdat het totaal ander moederbord was.
als ik hem opstart druk ik f12(voor boot menu) en selecteer ik CDROM
dan gaat windows 7 instalatie cd zijn bestanden laden,
daarna krijg ik een error, maar die error kan 20 dingen zijn ^^"
ik ga even proberen met mijn bios, om mijn cdrom op 1 te zetten,
SC-Webmedia, dit krijg je met opleiding ict? hahahahaha nee okee laat me niet lagge vriend mijn docent zegt; jah ik weet hoe je een site maakt, dan vraag ik:
meneer hoe roep je ook al weer een sessie aan ['sessie'] of ('sessie'), en dan zegt die: hahaha jaah das een goede zeg maar als je het hebt,
ook wel, ik weet het niet :O:$
stomme docent echt, kan hem neit uitstaan, ik kan echt alles zegge tege hem maar hij begrijpt het niet, als ik zeg meneer u moet u schijf formatere, gaat die zegge, nee dan krijg ik een virus omdat die dan 24/7 met internet is verbonde...
WTF! ><
je bent wat vergeten
het zal dit moeten zijn je sessie naam:
if ($_SESSION['data'] ) {
want als je een sessie aan roept, moet je wel zegge dat het een sessie is die je wilt roepe, en welke sessie en dat doe je met ['sessie']
heeey mensen,
ik doe ict op school en weet best veel over pc's,
maar ik heb nu een nieuwe pc gekocht, (nieuw moederbord en processor) maar ik wil net mijn hardeschijf overplaatsen maar die pakte hij niet, naja dat is dus omdat hij mijn drivers niet meer kende, maar ik wou net een nieuwe instalatie erop zetten maar als hij de bestande heeft gelade, krijg ik blue screen dat het systeem is afgesloten oO ik weet totaal niet wat het kan zijn alles zit goed erin, en goed vast :s
iemand een idee?
alvast bedankt.