Posts by Melvin

uhm ja zou ff niet weten wat ik hierop moet antwoorden is dit soms in een vraag vorm en beleeft lijkt net alsof je iets wil zeggen en heel erg onbeschoft

wrm moet je hier nou weer een topic voor maken je kan toch 1 van de beheerders een bericht sturen dan wissen ze hem wel mocht hij echt illegaal zijn

nee kijk je moet zeg maar je nederlandse site als standaart instellen en dan alle ips die dus niet van nederland of belgie afkomstig zijn die krijgen nu een error en als je die error weghaalt en hem doorlinkt komt het allemala goed je kan het heel simpel testen gewoon ff via een online proxy

hij laat nu zeg maar alleen de landen BE en NL toe en de rest wordt zeg maar geblokt als je de blokering ombouwt wordt dus de rest naar je site gelinkt die jij wilt als de dus Duitsland ook wil toelaten aan je nederlandse site moet je hem er gewoon bij zetten in het lijstje

heb hem nog ff opgezocht hier is hij:

Haha ok probeer deze maar eens:

nee alleen instellingen van 2 dagen dus ja als je een spel heb geinstaleerd ofzo zijn de registers van dat spel eruit maar je data hou je wel dus alleen de instellingen veranderen

ja als je gewoon overal als administrator inlogt heb je overal rechten en documenten gewoon alles forwarden:P en windows 2003 kan je zo downloaden checken ze toch niet bij mij op school krijg je zelfs zo serials dus dat is het probleem ook niet staan er zat op internet

heb je wel eens gekeken of je niet perongeluk de 2computers het zelfde intern ip adres heb toegekend?

ps: wrm werk je niet gewoon met een werkgroep als je met zo'n weinig computers werkt is dat vele malen sneller en het scheelt je een hoop werk met de configuratie

Ja travian is een hele andere maar die is ook niet legaal om te gebruiken ik heb nog wel een kopie van travian het is wel de oude de 2.5 maarja pb me maar als je hem wilt

Dat je menu van links naar rechts loopt maakt niks uit zolang hij de css leest zal hij hem altijd pakken try this:

PHP
    A:link {
    	COLOR: #999999; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: underline
    }
    A:visited {
    	COLOR: #999999; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: underline
    }
    A:hover {
    	COLOR: #999999; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: none
    }