Formuleer je vraag eens in een verstaanbare zin?
Posts by legendd
-
-
Van mij pc? Heb zo'n 5128 files van alleen maar standaard foto's en je denkt dat ik van elke foto zo maar even de afkomst van weet?
-
lol neen, ik heb alles EVENVEEL ruimte gegeven, vond dit beter maar ik kan ook zetten dat het net genoeg ruimte krijgt maar dan lijkt het nergens meer op.
-
Kan het wel doen, maar dat kan ik toch ook evengoed met een layout doen die NIET van mij is?
-
Ja.
Hoe moet ik dat dan bewijzen? -
Misschien dat je een gelijke layout zag ? Maar deze niet
-
Ecvht nice, waar vind je nog meer van zulke dingen?
-
-
Ik verkoop een webhosting layout:
Prijs: 20 euro
Opbeden met: Minimum 2 euro
Buy now: 40 euro
Veiling eindigt: 24 uur na laatste bod.
Betalen via: Paypal | Bank
Bestanden: .PSD (html is mogelijk)
Link: http://detaildesign.eu/portfolio/hosting.pngMet vriendelijke groeten.
-
-
3vcash is dan iets voor jou
koop 3v dan heb je de mogelijkheid om:
* Te kopen met een kredietkaart
* Aan te sluiten op je paypal -
-
Ik wil dit nu al doen
-
Zoals al gezegd, de lettertypes MOETEN aangepast worden, maar ik zou hier geen geld etc aan besteden, dit is gewoon een extratje, maar hier had je eerder aan moeten denken
Je logo is ok
-
geachte
Ik zoek link partners.
Geef hieronder aub volgende gegevens:
Websites die ik niet accepteer:
* Spelletjes websites (mafia en anders online gaming)
* Seksueel getinte websitesExtra:
Per categorie accepteer ik 1 website, deze komt op mijn voorpagina terecht, ik zelf zal vaak adverteren waardoor u ook kunt stijgen met uw pageranking en bezoekers.
Graag wil ik dan een ook een goed geplaatste backlink naar mijn website.PM me met uw website en dan laat ik die van mij zien, deze is nu nog wel in de maak maar is voor een groot deel al klaar.
Met vriendelijke groeten.
-
Heb geen html anders was het er uit ik doe het via joomla
-
Wat mist er nog op mijn website:
http://domainnameauction.eu/home/Als je de goed wilt zien moet je wel op View as: "Table" klikken voor de beste uitzicht.
Kan iemand mij ook helpen om al die andere view as uit te schakelen? Zodat enkel de optie "table" blijft?
-
Domein: kerstmiswinkel.eu
Bieden vanaf: 1
Opbieden met: 1
Buy now: 10
Betalen via: paypal/bank
Geldig tot: 2 november 2012
Huidige registar: transip
Gratis interne push via transip. -
Oke s niet erg ik zoek wel verder
Al heb ik het dringend nodig, en die webmaster wil niet zeggen welke widget hij gebruikt
-
Wel, als ik geld naar jouw bank stuur gaat het minimum 2 dagen duren en met paypal ook dus ik zie het nut niet?