Posts by Release

    Nee, ik ben Mike maar heb het idd wel over alex. Maar dan worden de leden dus tijdelijk gestraft voor iets wat zij niet met opzet hebben gedaan en, daar ging het nou om dat is toch geen normalen manier van handelen.

    Het gaat er om dat er leden zijn gestraft die perongeluk gebruik hebben gemaakt van een bug dus als je eerst even leest voor je een reactie geeft kom je ook geloofwaardiger over als crew. Zie dit niet als een belediging maar vind de crew op het moment geen duidelijke informatie geven.

    Gemelde fouten die nog worden misbruikt? Dan gaat U er ook gelijk van uit dat alle leden op de hoogte zijn van die fouten? Denk dat de leden in dit geval niet voldoende worden ingelicht over de fouten die nog aanwezig zijn, ik als lid ga bijvoorbeeld niet heel dat bug topic uitpluizen aangezien ik hier voor mijn plezier zit en, niet om jullie te helpen. Dat lijkt mijn nog al duidelijk jullie verwachten volgens mijn iets te veel van jullie leden.

    Vind het persoonlijk niet gek dat hij zijn ftp gegevens niet wil delen met andere, er zijn altijd mensen die je denkt te kunnen vertrouwen en, later als nog iets uithalen waardoor je of met problemen komt te zitten of je hele website is vrijgegeven. Maar ik heb ook al mensen gesproken die perongeluk gebruik hebben gemaakt van een bug en die als nog een ban hebben gehad, waardoor dus de mensen worden gestraft door fouten van de scripter? Beetje apparte manier van handelen als je het mijn vraagt.

    Nee dat vind ik persoonlijk niet zo leuk, design liever script alleen als het moet niet voor de lol dus. Maar goed zoals Joshua al zei on-topic.

    Ik heb aan die opmerking toch een redelijke aanvulling gegeven en, 2 mensen met de zelfde mening oke maar je ziet gewoon een stuk of 5 mensen precies het zelfde zeggen geef dan gewoon een punt en zet er bij at je het met een van de bovenstaande eens bent.

    @ Dominic


    Ben ik het helemaal mee eens, enige reclame die ik daar op zou zetten is een link naar de laatste klant die je hebt gehad of iets dergelijks.

    @ MrMees


    Ben ik het niet over eens, een portfolio layout moet strak, stylevol zijn en, zonder fratsen. Zul je wel gaan merken als je groteren klanten krijgt, die vinden dat kinder spel wat hier vaak wordt weergegeven geen zak aan en, de groteren klanten hebben meer geld dus zul je je daar als designer of iets dergelijks op moeten richten.

    Jullie praten elkaar allemaal na verzin zelf eens iets voor je een reactie geeft en, kom niet met de mening van een ander. Layout is een mooi begin maar naar mijn mening nog lang niet klaar en, die witte buiten lijn kun je beter via select>modify>constract doen geeft een mooie effect als layer>layer style>stroke.