Posts by Release

    Ja dat heeft ook met je eigen netwerk problemen te maken heb hier ook een twin lijn met fax e.d. Nooit geen problemen mee je hebt gewoon zelf aan je netwerk lopen prutsen.. Er komen niet voor niets mensen die de instalatie voor je doen bij Belgacom.

    Ik denk dat ik alleen al meer punten heb aangehaald dan die andere vier, daar bij heb ik al aangegeven dat dat uitvallen van je internet wel mee valt ligt aan je zelf je moet de instellingen niet gaan lopen aanpassen als je er geen verstand van hebt.

    Cijfer 6/10:
    Pluspunten: Het is uniek.
    Minpunten: De layout is wat kaal daar mag nog wel wat meer werk ingestoken worden
    Overige informatie/tips: Neem een andere layout, de layout is wel een punt dat leden moet aantrekken om zich aan te melden aangezien ze dan nog geen opties kunnen zien.

    Ben ik met je eens Robin, komt nog al raar over je geeft weinig informatie geen website waar we kunnen zien om welk bedrijf het gaat ( als het al om een bedrijf gaat, trek hier bij mijn twijfels ) Je weet toch dat het aanbieden van producten niet zonder een kvk nummer mag?

    Je vader heeft gelijk, de jongeren kijken niet verder dan de snelheid van het internet merk je nu wel weer.. Maar ze zien niet dat je bij Belgacom geen download limiet meer hebt en, bij Telenet is dit nog steeds iets voor in de toekomst.

    Ik kan je vertellen dat Telenet op een aantal punten slechter is dan Belgacom, bovendien maak ik gebruik van de Belgacom diensten en, heb ik nooit last van uitval of iets dergelijks. Daar boven op betaal je bij Telenet veel meer zouden ze je het liefst willen verplichten alle producten van hen af te nemen, je hangt uren aan de telefoon voor enige support dit is bij Belgacom dan weer even anders want die bellen je binnen een uur terug als er te veel wachtende mensen voor je zijn. Prijs kwaliteits verhouding met Telenet klopt niet helemaal.

    Heb niet echt de behoefte om er met je over in discussie te gaan Willem maar ik ben het niet met je eens laten we het daar op houden, ben en blijf van mening dat een domein voor iedereen een andere waarde kan hebben ongeacht het bezoekers aantal.

    Denk dat het beter is je eerst wat te gaan verdiepen in het maken van een website heb zo het vermoeden dat je er niet veel verstand van hebt.

    Dat heeft er niets mee van doen Starlife, als hij het domein van de hand wil doen en, er is iemand die juist dat domein graag wil kan het voor hem/haar meer waarde hebben dan de prijs waar voor je hem aangekocht hebt.

    Misschien zou je wat meer van je plannen vrij kunnen geven, op welke manier je bijvoorbeeld van plan bent dit onder de mensen te brengen.. Het is duidelijk voor iedereen dat dit niet gaat werken met Dutchleader promotie, wie helpt je bij de Buma en Stemra rechten is hij/zij betrouwbaar? Heb je al iets af zodat we kunnen zien of het de moeite waard is? En, misschien nog wel het belangrijkste wat voor soort muziek ga je draaie zodat de sponsor weet welke doelgroep het ongeveer aantrekt.

    InsaneFlame daar gaan gelukkig weer dingen op bedacht worden waardoor jij niet met met andermans werk aan de haal kunt gaan. Zal mij ook benieuwen wat photoshop CS5 buiten foto's bewerken kan aangezien ik niet veel foto's bewerk.