Solved: Hier mag een slotje op
Hoe opgelost?
Blijkbaar moest elk onderdeel in het pad naar de originele plaats van de map www-data rechten hebben.
In mijn geval dus
/root/
/root/plug-bots/
/root/plug-bots/blacklist/
En nu werkt het
Solved: Hier mag een slotje op
Hoe opgelost?
Blijkbaar moest elk onderdeel in het pad naar de originele plaats van de map www-data rechten hebben.
In mijn geval dus
/root/
/root/plug-bots/
/root/plug-bots/blacklist/
En nu werkt het
@Webmediaede de bestandsrechten van de softlink kan ik via de FTP niet wijzigen naar 755
En aan de bestanden op de server zelf kan ik niet verder dan /var/www binnen de FTP.
@FangorN inderdaad daar zat ik ook al naar te kijken, maar blijkbaar blijken de instellingen die ik gebruik niet te werken
In Apache config:
Beste,
ik heb hier een VPS (LAMP VPS (Apache)) waarom ik een bot heb staan (NodeJS), nu ben ik sinds kort bezig met het toevoegen van een blacklist aan deze bot alleen zou ik dan ook de inhoud van de blacklist willen tonen op een website die ook op diezelfde VPS staat.
Wat mijn probleem nu is, is dat de NodeJS app in /root/plug-bot/ staat en de website in /var/www/plugBlacklist en is het dus niet echt mogelijk om toegang hiertoe te krijgen.
Wat heb ik geprobeerd:
Ik heb geprobeerd om een softlink te maken naar de blacklist (een JSON bestand) in de map waar de bot staat. Dit werkt gewoon, maar via dit kan ik helaas geen toegang krijgen tot het bestand (heb de softlink chmod 755 gegeven, omdat dit niet wou werken heb ik vervolgens geprobeerd het bestand in de softlink zelf chmod 755 gegeven, wat ook niet wou werken. Vervolgens heb ik geprobeerd om het oorspronkelijke bestand / map chmod 755 te geven, maar ook dit werkt niet.. Ik blijk de melding 'Fobidden' zien.
Wat ik ook nog geprobeerd heb is de eigenaar veranderd naar www-data maar dit bleek ook niet te werken.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
Beste
ik heb uiteindelijk na enorm veel dingen proberen het probleem kunnen oplossen, ik heb de TWRP recovery die erop stond eraf gekregen, en zat toen blijkbaar zonder recovery image (wat best raar was omdat ik gewoon een nieuwe had geinstalleerd, namelijk de stock recovery) na een aantal keren opnieuw te proberen ben ik in fastboot mode geraakt om via daar een nieuwe recovery.img te pushen naar men telefoon, eens deze erop stond kon ik gewoon weer verder updaten zoals het hoorde te zijn!
Hallo iedereen
een tijd terug had ik mijn telefoon root toegang willen geven, wat uiteindelijk gelukt is.
Alleen het probleem dat ik nu heb is als volgt:
Ik wil graag Android 6.0 op men telefoon willen zetten met de daarbij horende EMUI
(Ik heb een Huawei P8 Lite met dus EMUI 3.1 atm)
nu heb ik de zip op mijn PC staat van deze Android 6.0 met EMUI 4.0 maar wanneer ik deze via een lokale update wil uitvoeren opent hij dus de recovery die ik toen nodig had voor mijn root toegang (TWRP)...
Nu als ik daarin probeer om die zip te installeren krijg ik een error, namelijk:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en eigenlijk mijn telefoon weer normaal kan gebruiken?
(Root toegang heb ik al verwijderd, heb deze namelijk niet meer nodig)
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten!
Hartelijk dank!
Intussen heb ik ook in ASP.Net (MVC) met C# ook al wat werkend gekregen, maar verkies ik toch PHP
Bedankt @FangorN
Wel de 2e link is volgens mij eerder het login proces zelf via Google te laten verlopen?
Ik ben eigenlijk opzoek naar (men gewone login form) maar daarbij een extra veld voor een code die hij dan van de Google Authenticator haalt?
Mvg
Beste,
een van de opdrachten die ik voor school moet doen is onder andere het maken van een login systeem dat werkt met de Google Authenticator, alleen heb ik hier dus totaal geen verstand van... Ik heb al een hoop dingen opgezocht over wat het precies is, wat het precies doet, hoe het werkt (voor de eindgebruiker) en dergelijke.
Nu zou ik dit dus op mijn site ook willen / moeten gebruiken alleen loopt het hier dus helemaal vast... Ik kan niet echt vinden hoe ik dit moet toevoegen en hoe ik dit werkend kan krijgen...
Kan iemand hier mij toevallig wat meer info / bronnen geven waar ik hierover meer kan vinden hoe ik dit kan doen met PHP en eventueel met ASP.Net (VB.Net) alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten!
Ik ga hierzelf nog verder op in
Hartelijk dank!
Beste
het is nu juist dat die dingen niet moeten worden opgeslagen in de database, pas wanneer er op 'maak' gedrukt wordt, maar niet wanneer men op één van de knopjes drukt
Het is de bedoeling dat wanneer je op een van de knopjes klikt dat hij dit zal onthouden tot er op de knop "maak" wordt geklikt. Dan zal de pagina checken of de waarde van het knopje wel juist is (extra beveiliging) en vervolgens indien correct toevoegen aan de database (liefst zonder reload trouwens)
Beste
dit heb ik al willen proberen alleen bleek dit niet echt te werken, wellicht deed ik wat fout..
Hoe kan ik data meegeven in de ajax request, en vervolgens ook weer ophalen?
beste,
Ik ben opzoek naar een manier om in PHP / CSS / JS als ik op een van de 5 verschillende knopjes druk dat hij dan op het knopje een extra stijl toepast, maar dat ook de code weet welke er geselecteerd is, en wanneer ik een andere selecteer, de selectie verdwijnt en hij de nieuwe aantoont.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
Met vriendelijke groeten
Ik heb hierzelf al onderzoek naar gedaan, en het zal nodig zijn om gebruik te maken van HTML, CSS, NodeJS (OAuth, Sockets, Express, MongoDB en dergelijke).
Ook heb ik al verder gedacht, en wellicht als het mogelijk is om PHP, MySQL en NodeJS op een server te hebben, zou het register / login gedeelte eventueel zelfs via PHP / MySQL mogelijk zijn, juist op het gedeelte dan men ziet als men ingelogd is zal NodeJS met de sockets moeten komen om een YouTube video (via url waarschijnlijk) uit een JSON bestand te halen en af te spelen, en zodra deze video gedaan is, de video uit het JSON bestand halen en de volgende gebruiken om af te spelen
Beste
ik wil al een hele tijd een bepaald iets maken, maar dit vereist het gebruik van sockets / websockets en dergelijke, alleen ben ik niet gewoon van de werken met server-side maar alleen client-side...
Ik heb al een hele hoop tutorials bekeken, maar ik kan er zelf niet echt uitkomen hoe ik dit alles moet doen (website met login, wachtlijst ingaan, en een video afspelen wanneer het aan jouw beurt is) maar ik kan er maar niet aan uitgeraken hoe ik tewerk moet gaan (dit vooral doordat ik me niet echt in het server-side thuis voel...
Eventueel hier iemand met ervaring die me hierbij zou kunnen helpen?
Mvg
Beste
had deze code al eens gevonden, en kon het niet echt gebruiken om het op een site te krijgen, helaas, zat wel te denken of het niet mogelijk is om via javascript de pagina of dergelijke soort van in te laden, en dan de src uit de image te halen
Beste
ik ben al een hele tijd op zoek naar een manier (liefst in Javascript) om een lightshot URL om te zetten naar de originele image url, dus bijvoorbeeld van dit:
naar dit te gaan:
Ik heb dit eerder gezien, maar heb geen flauw idee hoe ik dit zo kan krijgen aangezien het niet de bedoeling is om dit uit te voeren op de website van lightshot zelf, maar dus bijvoorbeeld in een chat op een website om de lightshot URL's meteen als een image in de chat te tonen.
Iemand die wellicht weet hoe ik dit kan doen?
Alvast bedankt!
@A.Tytgat wat ik me vooral afvraag, ze kunnen normaal (zonder gebruik van VPN) zien dat je films kijkt via popcorntime, en daar wordt strenger op gecontrolleerd? Is het dan niet veiliger om via de magnet links die bij PopcornTime bijstaan, gewoon de torrents zo te downloaden en nadien te kijken?
Wat ik mij vooral afvraag is,
is het bekijken van films op PopcornTime hetzelfde als de torrents van de films (door PopcornTime) te downloaden, dus via de magnet link die erbij staat?
Wellicht wel inderdaad