Posts by Gz_Soldier

Hallo,

Ik zoek een hosting voor mijn scooter site.
    Alleen ik heb nu niet het geld ervoor, als iemand hier hosting doet verlenen aan mij zou ik dat zou ik dat zeer op prijs stellen.

Benodigheden:
    Domeinnaam.
    Webspace: 75MB
    DataVerkeer: 4GB
    1 FTP account en Database account.

Je krijgt natuurlijk gratis reclame op de website,en ik zal natuurlijk reclame maken;)

Alvast bedankt,
    Gz_soldier

Ohw ik heb de file al gevonden het was een gewoon script.

vaag dat de database zich in de ftp bevind?
    maar ik moet het heel raar invullen,
    hier een voorbeeld

PHP
    #Scooter#Yamaha Aerox#11000#uit 2007 niks mis mee motorisch goed#scooter.JPG

Scooter=Catagorie
    Yamaha Aerox=Merk
    11000=Prijs
    uit 2007 niks mis mee motorisch goed=Info
    scooter.JPG=plaatje

dus ik kan niets toevoegen dan moet ik het al handmatig doen.

hier mijn admin script.
    op regel 24 word dus mijn database weergeven die in de ftp zit voorderest moet ik alles handmatig toevoegen

Ik heb nu alleen nog maar WR (1GB) en WOW (8,36GB) maar die game`s blijven nu ook maar update en updatee en dan heb ik nog itunes die ik nodig heb voor me ipod en die blijft ook maar update

Werkgeheugen 2GB DDR2

Niels met dat programma kan je zien hoe warm alles is ;) en wat voor software en alles je hebt maar nee inderdaad daar kan je met software weinig aan doen;)

Maar ff ontopic mijn laptop is weer helemaal de oude alleen nog een goeie opruiming maken want nu heb ik nog maar 1,3GB op de C schijf te besteden8-)

stephen Misschien een nieuwe videokaart kopen als je er constant problemen mee krijgt?

Durk ik heb me hele laptop stofvrij gemaakt met de compressor samen met me pa en nu blijft die constand op de 52Graden;)

Citaat

Whoops sorry voor dubbel bericht hoe doe ik 1 verwijderen?

^o)

stephen Misschien een nieuwe videokaart kopen als je er constant problemen mee krijgt?

Durk ik heb me hele laptop stofvrij gemaakt met de compressor samen met me pa en nu blijft die constand op de 52Graden;)

@maclover ik heb er over het algemeen heel tevreden mee nooit problemen gehad alleen tot het moment hij opeens super warm word maar ik zal es rustig de tijd nemen om hem na te kijken thanks;)

Yooo CP leden.
    Zoals Tycho al problemen met zijn PC heeft heb ik met mijn laptop ik heb es PC WIZARD 2008 gedownload en zo kun je zien hoe warm je procesors word en dergelijke en mijne loopt soms wel es op tot een graad of 92! dit is dus niet normaal want ik zit ongeveer 3 uurtjes op de laptop over de hele dag en dan zo warm worden kan toch eigelijk niet?

Nou had ik al 2 mogelijke oorzaken

1.teveel stof in mijn laptop alleen ik durf hem niet open temaken heb een Acer Aspire 9305AWSMi heb hem nu al een kleine 2 jaar maar word snel warm als staat een AMD Athlon daar wel beetje bekend voor. maar even over het probleem van de laptop open maken ik heb er niet veel ervaring mee dus zou iemand mij misschien een beetje raad kunnen geven?

2.Te weinig schijfruimte heb intotaal 120GB HDD en op de C schijf nog maar 1,8GB over van de 51GB op de schijf ik sla nu een beetje op de D schijf op (alleen WOW).

PS:Als ik Warrock half uurtje speel dan word me laptop pas echt snel warm dus kan iemand mij hier aub bij helpen?

Alvast bedankt,
    Gz_Soldier:cheer: