Posts by Axl_H

[offtopic] godborn, lekker makkelijk een topic van 2 jaar geleden er bij te halen. Woutr kan wel degelijk designen, meer dan dat jij kan durf ik te wedden [/offtopic]

Gewoon geen tooltjes gebruiken, mensen followen die jouw intressant lijken, communiceren met die personen, goede tweets plaatsen en natuurlijk veel mentions gebruiken, dat is wel effectief.

dat kan je beter niet doen, ik gok namelijk dat je daarbij gelijk de template vernaggelt. Kijk eerst of je die bestanden lokaal hebt staan :)

Ikzelf leer het beetje voor beetje, wil het uiteindelijk gebruiken aangezien ik het haat om een login systeem met zijn eigen variablen en sessies te schrijven.

Darsstar helpt me daar mee wanneer ik het vraag, en als hij tijd en zin heeft natuurlijk!

@Lars, op korte termijn en weinig klanten is een OO gebasseerde project weinig uitmaken, maar naarmate je veel klanten(dus geen duizend tallen) wil je wel OO gaan programmeren omdat het:
    1) Makkelijk te hergebruiken is.
    2) Tijd is geld(zou jij moeten weten met je host bedrijfje;))
    3) Frameworks FTW

@Killingdevil, Dan moet je de vraag gaan stellen, wanneer is iets een scriptje, en wanneer is het een applicatie?

Het lijkt mij dat je voor een simpele webapplicatie niet volledig in OO gaat schrijven?

[offtopic]Verkeerde catogerie, ik dacht dat het bijna een intressant topic was[/offtopic]

In windows heb je de kniptool, daar kan je een stuk van je scherm mee uitknippen

als je een oude pc hebt staan, kan je die als server laten functioneren

Edit
    Ik heb een pc staan. Enkel gaat dat wel via een virtual pc.

Citaat van Lancer

.swf in verbinding met xml / php kan.
    Kijk banditi (educatieve doeleinden natuurlijk, niet zelf gebruiken)
    .fla is het bewerking's bestand van flash

(Als ik het goed heb!)

Dat zou ook inderdaad kunnen. Swf is inderdaad het bronbestand:)