Gangster Legends V2 - Nederlands
Beste ICTscripters leden,
Zoals K.Rens een tijdje geleden al aangaf, laat het verleden ons niet rusten. Nog altijd is het bezoek voor de bekende criminals sources ongekend.
Hier mee zijn we dan ook groot geworden. Nou had ik een idee en ik nodig iedereen uit om het zijne bij te dragen.
Een tijdje geleden kwam ik Gangster Legends V2 tegen op Github. Hierbij kwam ik vrijsnel ook tegen dat het alleen engels talig is.
De code lijkt mij in mijn ogen prima en clean. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar het lijkt mij een prima base.
Ik ben inmiddels begonnen met de huidige modules te vertalen. Dit zijn gewoon de standaard dingen die ook op de github staan.
Gangster Legends bevat nog veel meer. Een hele ondersteunende website met verschillende gratis en betaalde modules en thema's.
Mijn idee is om na het vertalen de gratis modules ook te gaan vertalen en toe tevoegen zodat Gangster Legends uitgebreid in het nederlands beschikbaar zal zijn.
Gangster Legends modules
Gangster legends is in feite een criminals frame work wat werkt met modules.
Nu zijn er een tal van modules, je moet denken aan bijvoorbeeld de volgende:
- Bank
- Moord
- Misdaad
- Auto stelen
- Garage
- Ziekenhuis
- Blackjack
- Ect. ect.
Dit is een kleine greep uit de standaard lijst.
Je kan de extra modules hier vinden: https://glscript.net/modules-themes/
Deze modules vind je nog niet in het project!
Acties
- Misdaad
- Autodiefstal
- Politie achtervolging
Geld
Locaties
- Kogelfabriek
- Garage
- Gevangenis
- Reizen
- Zwarte markt
- Ziekenhuis
Gokken
Moord
Account
- Mail
- Notificaties
- Ranglijsten
- Game nieuws
- Gebruikers online
- Game statistieken
- Profielen
Overige
- Forums
- Punten systeem (belcredits)
- Aanschaf via Paypal
- Uitgeven in vorm van een betaald account met voordelen
Admin paneel
- Inzien van de spel statistieken
- Je kan het volgende zelf aanpassen:
- Custom admin rollen
- Rangen
- Misdaden
- Locaties (steden of landen)
- Diefstallen
- Auto stelen
- Zwarte markt objecten
- Spel nieuws
- Forums
- Gebruikers
- Alternatieve login/registratie pagina's
- Module manger
- Thema manger
Doelstelling
Het doel is om alle gratis modules toe te voegen en deze te vertalen.
Het project te voorzien van duidelijke documentatie, hier of op github.
Verder wil ik de feeds in het adminpaneel later op termijn vervangen voor een nederlands talige feed.
De modules die we hier maken en delen, ook toe te voegen aan het systeem.
Hieronder vind je een lijst met gratis beschikbare modules die mogelijk kunnen worden toegevoegd, de orginele auteur zal worden behouden!
Om straks prioriteit te stellen aan de volgorde zal er een pol of iets dergelijks worden gemaakt in dit topic.
Heb je zelf nog leuke modules gevonden, post ze gerust, dan zal ik ze hier toevoegen.
Type | Naam | Omschrijving | Link |
---|
Module | Player Report | Laat andere spelers mogelijke valsspelers melden | Link |
Module | Pleeg Zelfmoord | Laat spelers zelfmoord slegen | Link |
Module | Aanvallen | Laat andere spelers, spelers overvallen | Link |
Module | Shoutbox | Voegt een basic shoutbox toe | Link |
Module | Privacy Policy | Voegt de privacy policy pagina toe met admin pagina | Link |
Module | GDPR | Voegt cookie/GDPR balk toe, vereist Privacy Module | Link |
Module | Terms & Conditions | Voegt de algemene voorwaarden toe met admin pagina | Link |
Module | Huwelijk | Hiermee kunnen spelers trouwen en scheiden | Link |
Module | Poll | Voegt polls toe aan het spel | Link |
Module | Kraak de kluis | Voegt het spel kraak de kluis toe | Link |
Module | Workout/sportschool | Voegt een workout training toe | Link |
| | | |
Github
Ik heb alles op een github gezet en ben zelf bezig.
Momenteel heb ik alle dingen die nog gedaan moeten worden bij de issues geplaatst.
Je bent vrij om deze op te pakken. Heb je nieuwe ideeën ben je vrij om ze daar aan te maken of hier te posten.
Je kan de github hier vinden: https://github.com/Eikenb00m/Gangster-Legends-V2-Dutch
Slot
Tot slot, het idee is om een schone criminals neer te zetten. Die redelijk up to date is en makkelijk te begrijpen.
Dit klinkt als een lange weg maar dit is dichterbij dan je denkt.
Betreft het schrijven van nieuwe eigen modules, hiervoor zijn nog geen richtlijnen opgezet. Dit zal ik of iemand anders op een later moment doen.
Je bent vrij om mee te werken. Ik beheer momenteel het project maar dit hoef ik natuurlijk niet alleen te blijven doen. Wil jij dit mee beheren laat het me weten in een DM.