Posts by FX-DNS

    @ Frenzo


    Ik heb gewoon een simpel layout nodig om het systeem te kunnen scripten daarna word het vervangen door een eigen ontwerp.

    Hallo ,


    Ik ben namelijk op zoek naar een 'gratis' simpel profielen layout.



    Ik ben namelijk bezig met een profielen site te maken. Na dat men profielen script af is , zal ik dan uiteindelijk zelf een layout maken ervoor.
    Waneer dit dan gebeurd is zal ik hem hier te koop aanbieden.




    :piraat:

    PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `cash`=`cash`+`kolonies`*10000000 WHERE superliddagen > '0'");  
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+`kolonies`*10000000 WHERE superliddagen > '0'");

    Het is al opgelost , de persoon heeft nu een hosting pakket bij ons.


    Mocht er nog iemand intresse hebben ,
    ik deel nog 5 gratis webhosting pakketen uit.

    Wat ook handig is , als iemand ze gebruikersnaam kwijd is dat ie dan met zen email adres kan inloggen ^^


    Ik heb is zon gescript gemaakt voor men profielen site.

    PHP
    ('player.swf','play','470','320','9','#ffffff');


    Edit :


    Probeer dit eens :)

    Ik kan je wel hosting aanbieden voor een aantrekkelijke prijs.
    voeg me maar toe op msn [email protected]


    @moderators
    Ik hoop dat je dit niet als reclame opvat.. Zoals terrorsheep zeg, mag ik men hosting internet diensten wat in de verf potten zetten :)

    Beste cp leden ,


    Op criminalspoint v3 stond er normaal is een source van Time2kill die is was vrijgegeven.


    Wel ik ben nu toevalig opzoek naar die source , kan iemand hem misschien bij downloads zetten ?


    Met vriendelijke groet ,
    James:piraat:

    1) Open kladblok.
    2) Plaats de code in kladblok.
    3) Ga dan naar (Opslaan als) , heef het bestand de naam crew.php , en (Opslaan type) op (Alle bestanden) zetten.
    4) Upload hem naar je server en het is klaar..
    5) Heb je geen goede hosting en ben je opzoek , neem dan contact op met mij via [email protected] en we helpen je graag verder !

    @diverslab, Jij bent gewoon maar uit op koen ze geld :)


    En omdat pim een student is met geen haar aan ze ballen , dacht je van ok we gaan maar is koen een rechzaak aandoen.


    Voor de rest hoef ik geen reactie hier meer op.
    Nog een prettige dag verder gozer!
    :slotje:

    Citaat

    zeg nou eens wie je bent, Je geeft eerder aan dat je aan mij persoonlijk hebt gevraagd of Pim meegewerkt heeft..


    Ik weet namelijk van niets.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:09:58:
    Ook op het feit dat ik je andere namen zo noem, (welke bijna overal geband zijn) rep je geen woord ;)


    Ben nog nooit gebannen geweest op een site..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:18:21:

    Citaat

    die live ben ik al niet!


    trafego wel


    Dan heb jij blijkbaar een dubbel hanger ?