flikker toch op
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.10 15:38:40:
ik heb hier meerdere topics gehad en ik werd alleen maar afgekraakt....
Posts by basshunter
-
-
nou leuk het was toch nergens voor nodig heel deze site zuigt.
wij helpen je wel
ja demotiveren ja...
-
kan er wel tegen maar ja
ik ben tog een mongool hier en dat kan iedereen ook gewoon zeggen...ik kan geen php en mysql dus ja
ik jat alles zoals jullie zeggenlater criminalspoint....
op zoek naar een beter iets dan maar...die mij wel helpen in plaats van altijd afkraken!!!
-
als het moet verander ik er wel een aantal dingen aan.....
ik heb geen zin in dit gezeik en als mensen nu nog zo door gaan trek ik mijn inzending in en stop ik met het project.
mensen moeten toch altijd mij hebben.....
-
hij is zeker niet het zelfde...
de achtergrond is het zelfde maar de rest zoals het content is heel anders. -
ik vermeld het toch niet.....
maar het gaat straks er om dat crimesource wel dingen gaat bedenken om ons plat te halen en dus wij problemen krijg.boven dit gaan we gewoon door en alle hulp is welkom.
Nu weer ontopic aub
-
verschrikkelijk.
ze willen in alles de beste zijn en ons zelfs allemaal gaan volgen.dat ze nu al je privacy op het internet bekijken vind ik al te ver gaan maar dat straks iedereen kan zien waar je bent gaat te ver.
Ik zou zeggen tegen google...
Zoek een eigen planeet of zo....
-
-
ik heb er nog nie naar gekeken maar ik heb een aantal problemen bij de drank koersen jij ook??
-
dimoweb heeft al een host aangeboden :p
toch al vast bedankt, gangstawar zal als hij geinreseerd is contact met je opnemen.En misschien een idee.
Een uitgebreid admin paneel en instalatie script zodat de gebruiker eigenlijk niet eens in de database hoeft. -
ze kunnen niks doen
En boven dien wij zijn beter alleen al met de layout
-
NielsB
Werkt niet en dit is wat ik in de db heb gezet. -
-
Script/programmeertaal: Php
Probleem: Ik ben nu bezig voor een site voor een vriend. Nu is het probleem dat ik niks uit de database krijg. Ik heb de database gemaakt en de config zie je bij de code ;). Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat fout is.
Code:
De configHet stukje script waar het om gaat ;p
PHP
Toon Meer<?php if($_GET['soort'] != "home"){ $_GET['soort'] = $_GET['soort']; $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `index` WHERE `soort`='{$_GET['soort']}'"); while($index = mysql_fetch_object($dbres)){ echo ubb($index->index); } } else { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `index` WHERE `id`='1'"); while($index = mysql_fetch_object($dbres)){ echo ubb($index->index); } } ?>
Overige informatie:
Voor de site ga naar: http://web.cvdikkeschik.eu/Als vast bedankt voor jullie hulp
-
van het criminols systeem...
ook met de klassieke layout??
dan wil ik misschien wel mee helpen.
Graag nog wat meer informatie -
ik denk dat niemand het hier zal kopen...
de meeste zijn op zoek naar een WEB Design -
ik ben er mee bezig nog 2 foutjes oplossen
de index fout dat je soms error krijgt en de dank koersen -
ja de trail van 30 dagen (xD)
-
de site is een beetje bugged of lijk dat :p
-
ik heb pm met msn naar je gestuurd
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.10 14:18:59:
haal me maar weg....
Ik krijg geen inspiratie