Ik wil even het volgende zeggen. Misschien komt dit hard aan vanaf een ex-beheerder. En misschien zijn bepaalde dingen kinderachtig. Toch moet het van me hart.
Veel mensen vonden Criminalspoint Versie driehonderd miljoen en nog wat een achteruit gang (de versie met PHPBB3 waar ik zelf ook Beheerder was voor een tijd).
Maar mensen....wat hebben jullie ervoor terug gekregen? xD
Een buggy zelf gescripte source onder leiding van iemand die andere prioriteiten heeft (no offense).
Dit is geen community meer man, je kon net zo goed een wordpress blog online knallen en daar alle downloads op zetten.
Criminals is dood....en dat is het al een ruime tijd. En er zitten hier mensen bij waarvan het niveau dermate hoog is dat ik me serieus afvraag; WHAT THE FRAK doe je hier? (Niels?!?). Mensen die niks bijdragen en alleen maar andere afzeiken of een aai over hun bolletje willen (doe het zelf nu ook, daar niet van).
Meh...maar hey, dat is mijn mening maar.
Ik heb me hier geregistreerd om Nils een PB te sturen en dit te plaatsen...best zwak, maar toch wil ik het zeggen puur omdat het belachelijk is wat hier aan de hand is.
Reorganiseer, kap met CP en richt iets anders op waarvan CP een subonderdeel is.
En voor de mensen die zich afvragen waar ik me tegenwoordig mee bezig houd, ik beheer diverse servers voor diverse grote websites en bezit ook diverse grote websites. Ik ben gekapt met het hele "criminals" gebeuren. Meerendeels omdat ik ondertussen bijna 20 ben en meer in me leven wil doen dan dit
Dominic serieus, sterkte. Succes kan ik niet eens zeggen, sterkte met dit zootje ongeregeld en draag je taken over aan iemand anders als je te weinig tijd hebt.