Ergens staat dan mysql_fetch_object();, dit moet mysql_fetch_assoc(); worden. Als je dat hebt aangepast werkt het bijna zeker.
Posts by Descoo
-
-
Neem het programma Ghost. Met het programma Ghost kun je images maken van je schijven en deze opslaan op een usb stick o.i.d. Als er dan iets mis is met je computer of je wil het terug zetten, start dan weer ghost op en zet de image terug. Alles is dan weer zoals het was toen je de image maakte.
Ik hoop dat je het begrijpt
Met vriendelijke groeten,
Descoo -
Zie mijn 1e reactie, haal alle html voor je session_start(); weg, en zet het er onder o.i.d.
-
Is het voor een voetbalspel of voor een nieuwssite?
-
session_start(); moet helemaal bovenaan staan, er mag geen html boven staan. (Correct me if i'm wrong)
-
Bedankt voor de reacties, topic kan slotje op:slotje:
-
Hallo,
Ik ben nu bezig aan een ICT opleiding en daar leren we nu het bekende 10 vinger systeem. Dit gaat al redelijk, maar ik wil hier thuis nog wat voor oefenen. Weet iemand een programma waar je dit kunt leren? Wij op school gebruiken Tendens o.i.d.
Ik hoop dat jullie goeie programma's kennen.
Met vriendelijke groeten,
Descoo
-
Het kost altijd geld, je zou smsjes in moeten kopen bij bijvoorbeeld Mollie.
-
[offtopic]Basen is het zelfde als slicen.[/offtopic]
Zijn kleine veranderingen mogelijk?
-
-
Meestal zie je het wel aan de naam, en anders voeg jij ze toch de volgende keer toe?
-
[offtopic]KevinP: Banpunten: 96 (96 uur), moet niet gekker worden.[/offtopic]
Je kan de uitnodigingen nog altijd WEIGEREN, maar jij accepteert ze. Je vraagt er dus zelf om.
-
-
-
-
Welk domein is het?
-
Kijk naar het datum van het topic.
Ondertussen opgelost, we werken niet meer met mollie. Je moet er contracten tekenen en dit zijn wij niet van plan.Voor de nieuwsgierigen, we proberen nu het betaalsysteem van GameColl.
Aan de moderators:
Topic kan gesloten worden. -
Waar zijn ze geregistreerd?
-
Heeft u een voorbeeldje van de layout?
-
BasingMedia kan dit realiseren voor ?15,-
U kunt contact opnemen via onze website: http://basingmedia.nl of via PM.Met vriendelijke groeten,
Descoo
BasingMedia.nl