Posts by Kevacez
-
-
Heb je niet laats ook zoon topic gestart:|
-
Die site loopt toch voor geen .... maar ja is wel jammer voor je dat zo zo iets jatten 8-)
-
Ik heb er volgens mij nog wel een even kijken;)
-
Cijfer 6/10
Minpunten:min punt de opties
Pluspunten:Ik vind de layout wel mooi
Ga zo door(h) -
Kan de betaling niet via wallie ?? als kan ik heb hier een wallie van 10 liggen;)
-
Krijgen we de source er bijXD
-
Ik heb crimeclubs source gedownload weet hoe alles werkt alleen heb ik een probleempje
Ik ben dus admin alleen is me naam nog wit + ik sta nog bij de spelers inplaats bij online team!
Kun er iemand me misschien helpen alvast bedankt
-
Ik zoek het script maffia minds de download die hier staat doet het niet kan er misschien iemand hem die hem heeft op megaupload zetten
grz Kevacez
-
http://www.megaupload.com/?d=7CHK6IL9
de source ugamela
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.09 21:59:50:
http://rs539.rapidshare.com/fi…a.0.9a._.Spolszczenie.rarxnova source 0.9
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.09 22:46:17:
de ogame link : http://rapidshare.com/files/126021185/Webbasedogame.rar -
Doet het nog niet??
-
nee dan krijg ik nog meer fouten!
-
Ja XD
-
24 ===== }
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 19:33:00:PHP
Toon Meer<?php define("url", "www.crimelive.site11.com"); define("gamenaam", "Crimelive"); define("slogan", "Dé gratis MMO maffia game!!"); define("noreply_mail", "[email protected]"); define("contact_mail", "[email protected]"); define("database_server", "localhost"); define("database_user", ""); define("database_pass", ""); define("database_name", ""); mysql_connect(database_server, database_user, database_pass) or die(mysql_error()); mysql_select_db(database_name) or die(mysql_error()); //Arrays $ranks = array("Lafaard", "Lichte kluns", "Zakkenroller", "Kruimeldief", "Lichte crimineel", "Moordenaar", "Mobster", "Zware crimineel", "Most wanted", "Godfather"); $steden = array("New York", "Detroit", "Los Angeles", "Chicago", "San Diego", "Portland", "San Francisco"); $familieranks = array("Familie lid", "Manager", "Onderbaas", "Don"); } if(isset($_SESSION['id'])) { $own = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '" . $_SESSION['id'] . "'")); if(time() - strtotime($own['online']) >= 900) { unset($_SESSION['id']); } if($own['vip'] <= 0) { usleep(600000); } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET online = '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '9' AND rankvordering >= '100'"); } } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '" . (count($ranks) - 1) . "' AND rankvordering >= '100'"); } ?>
-
Ik krijg steets fout melding dat er iets fout is in het bestand config maar toch heb ik alles goed ingevuld
Hier kunt u het zien!
-
Oftopic bericht heb ik niks aan 8-|
-
Nee dat is niet banditi en nee ik kan me zelf geen admin maken:S
-
Ik heb nu het script webfanaat-sg
Alleen heb ik een probleem !
Ik meld me eigen aan maar ik kan niet inloggen nu staat er dat er eerst iemand van de crew kijkt en dan pas een mailtje stuurt alleen is er geen crew
Snap je !
Ik kan dus niet aanmelden op me eigen site (xD)
Edit by Killingdevil: Let een beetje op de categorie waar je je topics in post!
-
Ik zoek het scipt time2kill ik weet dat je die gratis kan dowloaden alleen is de SQL niet compleet
Dus is me vraag wie heeft wel de goeie SQL
-