Heb al een half script voor jullie liggen indien je wilt?
Flash plattegrond met een stad waarop gebouwtjes komen en die groter worden naarmate de speler meer punten heeft blabla.
Posts by Morellow
-
-
Ik hoop dat Feyenoord wint, niets in A'dam:)
-
GOA STOAN AJ VEUR TWENTE BINT
Oude Markt was gisteren geweldig, het bier vloeide/vloog rijkelijk Sfeer was top!
Straks stadion, weer een dag feest
-
Nee, dan bestaat er geen snellere manier. Je kan jezelf natuurlijk wel afvragen of je databasemodel goed is; 70 tabellen in je structuur kan natuurlijk nooit goed zijn.
-
-
Yea, hij staat nu op animation slow. Zal eens kijken naar snelheid van jQuery. Hij heeft ook 1m coördinaten waar hij rekening mee moet houden (hoewel dit nog best snel gaat).
Ik zal nadenken over je aanbod.:)
-
Nee, is helemaal zelf gescript
-
Ja, ik zal ff kans op attack veranderen.
edit; zou nu naar 1 op 999 moeten zijn veranderd.
Let wel op; map kan een beetje trippen van je huidige positie omdat er meer mensen nu zitten te kloten -
De map op zich zou wel prima moeten werken.
-
Haha ja, zou een spelletje worden. Misschien dat ik er nog mee verder ga. Er zijn nog wel meer monsters maargoed
HP pot gebruiken doe je rechtsbovenaan, rechtermuisklik op zo'n bar.Werkt trouwens allemaal een beetje buggy, want heb wat dingen verpest :$
-
Mja ik heb nu een demo van de kaart op http://www.4nm.nl/spel staan.
Login: demo
wachtwoord: demodemoNu is het dus voor een ander doeleinde gebruikt, maar dit kan natuurlijk simpel worden aangepast naar je wens
-
Hoi allemaal,
Ik heb een soort van Travian achtige map gemaakt die ook met coördinaten werkt en volledige dynamisch is.
Gescript mbv PHP en jQuery.
Nu twijfel ik of ik deze ga verkopen en vraag ik hier eerst even of hier interesse voor is en wat jij ervoor zou willen betalen (licentie / uniek).
Toodaloo
-
-
Heeft hij echt 'gehacked', of heeft hij exploits gebruikt. In het laatste geval is er niets aan de hand voor hem
-
Citaat van Robin
Morellow,
Ik vind dat helemaal niet netjes, hun werken hard aan software waarmee jij als designer of als beheerder van een website weer gebruik van maakt, voor beide dus winst, maar als jij het download en dat doen er nog 100 000 dan stopt adobe waardoor en helemaal niets meer beschikbaar is terwijl hun super software maken
Gelukkig heb ik al 2 jaar niets verdiend aan mijn programmeerwerk. Alles wat ik maak is voor mezelf/oefening dus no problem.
Als ik wel geld zou gaan verdienen zou ik ook zeker een pakket kopen als ik er genoeg geld voor vrij kon maken.Sowieso is downloaden beter. Meer jongeren gaan ermee aan de slag => in de toekomst meer professionals => meer aankopen van het dan huidige pakket => win-win situatie, alleen op iets langere termijn.
-
-
-
icons is een standaard (verborgen) map op je FTP. Kies een andere naam (iconen oid).
-
Doe maar Al Pacino, mijn oude souce. hihi.
Meeste bugs zijn -+ en mysql injections.
-
jQuery uploadify. Vergt wel wat oefening, vooral als je alles variabel wilt maken.