Posts by lollas

Succes maar ik heb het gevoel dat dit weer een project wordt wat niet afgemaakt word (sterker nog, niet eens van start gaat). Waarom? Deze topic is gewoon een slechte rip-off van het topic van Lars (L.Groot).

Je hebt nog niet eens een team (Het comite (c) ) of een goede plan van aanpak maar je weet wel al dat een layout contest wordt gehouden waarbij men kan stemmen dmv poll.. Vaag, dit komt me wel heel erg bekend voor.

Volgens mij probeer je van de Vendetta topic mee te profiteren en hoop je dat men op CP voor jou banditi gaat unbuggen en geimplementeerd word in een nieuwe layout. Want laten we heel eerlijk zijn, je hebt zelf geen kennis van php, mysql of designen :$

Citaat

Zoals hierboven staat vermeld ben ik het van plan met de mederwerkers aan te pakken.

[offtopic]Epic fail?[/offtopic]

Alsnog succes toegewenst. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

EDIT:
    mafiabase, Great minds think alike ;)

PHP
    <?php
    $sql = mysql_query("SELECT `adminwaarde` FROM `usertabel` WHERE `id`='".ID."' LIMIT 1") or die(mysql_error());
    $res = mysql_fetch_assoc($sql);
    $admin = $res['admin'];

if($admin < 1){
    header("location: index.php");
    } else {
    ?>

Zoiets bovenaan de adminpagina zetten? Je moet wel aanpassen volgens jouw database structuur..

Citaat van NielsB

Doet het gewoon zo:

PHP
    ?>
    Welcome Guest!<br />
    <ul>
        <li><a href="javascript:;" onclick="browseTo('allezenders.php')">All Stations</a></li>
    </ul>
    <?

soms niet het netste manier om alles in echo's te zetten, voor overzicht raad ik je toch om uit echo te halen vooral bij html gebruik zoals <ul><li> en javascript

Volgens mij start je een scripting block met <?php en ?> .. Werkt dit dan misschien? :

PHP
    <?php

echo "Welcome Guest! <br><ul><li> <a href="javascript:;" onclick="browseTo('allezenders.php')">All Stations</a></li></ul>";

?>

Ok super, had dat nog niet gezien. :$

Hele mooie website en goede layout. Wat me leuk lijkt is om de comments van andere leden te raten. Duimpje omhoog/omlaag, 1-5 sterren geven of iets in die richting.

Citaat van RDMNL2010

dat mocht ie willlen.. Mysql gaan ze er echt niet zomaar ineens uit trappen.. Kan hier ook niks over terug vinden dat dit in de dichtbije toekomst zomaar zal verdwijnen.

Het zal hooguit meer gericht gaan worden op mysqli

MySQL wordt er niet uit getrapt. Het zal altijd blijven bestaan. De grote vraag is of webhosters MySQL nog wel gaat ondersteunen in de toekomst.

Citaat van Kurene

Jhaa dankje !:D
    En jij ook he ;)

Dankjewel. Ik dacht laat ik een leuk off-topic maken en iedereen fijne feestdagen wensen op CP aangezien ik niemand een kerstkaart kan sturen.

OJA en nog iets, iets heel belangrijks mensen. Doe voorzichtig met vuurwerk afsteken. Ik bedoel al knal je een hand eraf dan heb je altijd nog een hand maar twee handen is beter dan een hand. De meiden vinden dat ook (meestal) aantrekkelijker.

Hallo allemaal,

Ik wens alle Criminalspoint leden en crew een fijn kerstweekend en een gezond en gelukkig 2011! :cheer:

Oja drink en eet niet teveel op oudejaarsavond (a)

Lollas

Ik heb nu voor de tweede keer een iphone 3gs. Mijn eerste toestel was in m'n toilet gevallen en ik was daarvoor niet verzekerd. Dus 2e abbonement afsluiten voor 2 jaar en nieuw toestel kopen. De iphone werkt fantastisch en maten van mij hebben ook de nieuwe iphone 4. Verschil tussen 3gs en de 4 is dat de iphone 4 scherper beeldscherm heeft, betere camera, facetime (communiceren dmv voorste camera), betere design etc. Ik zou zeker voor de iphone 4 kiezen maar dan zou ik ook meteen het toestel laten verzekeren.

Ik probeer alleen te helpen. De namen die ik heb gegeven zijn toch ook criminal sources?? :S

Hou die 100 euro gewoon zelf en probeer zelf een criminal te scripten.