Posts by cwcw

Hallo,

{Knip door Super moderator} is opzoek naar jou!
    Website:{Knip door Super moderator}
    Wat zoekt {Knip door Super moderator} pressies?
    We zijn opzoek naar promotors, moderators en scripters.

1 Voorwaarden scripters mogen niet in de ftp tot er vertrouwen is tussen {Knip door Super moderator} en het scripters.

Ik wil een promotor worden bij {Knip door Super moderator}.

Als u een promotor wilt worden dan moet u zoveel mogelijk actieve leden binnentrekken,
    voor elke actieve lid die u trekt krijgt u € 0,10,-

Ik wil een moderator worden bij {Knip door Super moderator}.
    Als u een moderator wilt worden dan moet u minimaal 40 uur per week actief moeten zijn,
    en u moet goed op het forum letten of er geen reclame word gemaakt voor andere websites.
    Voor elke actieve lid die u trekt krijgt u € 0,20,-

Hoe weet {Knip door Super moderator} hoeveel leden in binnen heb gehaald?
    Dit gebeurt door middel van Secret Link -> Aangebrachte leden hiermee kunnen wij zien hoeveel leden u heeft aangebracht.

Hoe weet {Knip door Super moderator} of mijn leden daadwerkelijk actief zijn?
    Dat zien wij door middel van de ranken,
    als uw aangebrachte lid het rank Meeloperbereikt dan is dat voor ons een actieve lid.

Wanneer Betaald {Knip door Super moderator} uit?
    {Knip door Super moderator} betaald Promotors uit bij €10,-
    En Moderators bij €20,-

Ik wil een scripter worden bij {Knip door Super moderator}.
    Als u een scripter wilt worden, dan moet u veel kennis hebben van php, html en sql en u moet ook bekend zijn met de Banditi source want {Knip door Super moderator} is wel 100% opnieuw gescript maar hij heeft wel veel codering van de Banditi source.
    En als scripter ontvangt u 25% van de inkomsten.

Informatie
    Hopelijk heb ik u hiermee genoeg informatie gegeven van wat ik pressies zoek.
    Ik hoop hier onder geen vragen te krijgen enkel sollicitaties.

Ik heb nog wat vragen:

Voor vragen kunt u mij een Privé Bericht sturen.

Uw Sollicitatie moet als volgt uitzien:

[Quote]
    Naam:
    Leeftijd:
    Functie:
    Vaardigheden:
    Toevoeging:

Met toestemming van R.Jipping, Willem & Luc

Met vriendelijke groet,

{Knip door Super moderator}

Solliciteren kan ook bij {Knip door Super moderator} zelf, dit bericht is van {Knip door Super moderator} maar omdat wij niet op de zelfde ip adres mogen werken is hij verbannen. [offtopic](hier geen commentaar over geven aub)[/offtopic]

Beste leden,

Ik wou weten of er mensen interesse hebben om unieke en mooie Banditi scripts te ruilen tegen producten van crimeway.com.

Heeft u interesse laat me dit dan weten.

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Beste leden,

Ik heb een mac aangeschaft en nu wil ik graag ook windows 7 erop hebben.

Mijn vraag is kent iemand een goede link voor windows 7 die geen bugs bevat ?
    torrent links zijn ook goed graag ontvang ik een pb.

Ik ga ook geen geld meer uitgeven aan microsoft omdat ik een tijdje geleden recht had op windows 7 maar die nooit ontvangen heb.

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Beste leden,

Ik ben bezig met verbeteren van banditi en nu wil ik vragen

PHP
    if($list['admin'] > 0){$mt5 .= '<font color="red">';}
    	if($list['gamemod'] > 0){$mt5 .= '<font color="#B600B4">';}
    	if($list['moderator'] > 0){$mt5 .= '<font color="#FF6600">';}
    	if($list['vermoord'] == 1){$mt5 .= '<s>';}

$mt5 .= $list['login'];

if($list['vermoord'] == 1){$mt5 .= '</s>';}

dit heb ik als iemand dood is zie je en streep maar ik wil hem helemaal niet kunnen zien in de online lijst.

Als iemand mij zou willen helpen wat ik in plaats van de <s> zou moeten doen zou heel fijn zijn bedankt!

Prijs ?20
    Bieden is mogelijk!

dus je mag bieden er werd 5 euro geboden en ik hoor niemand over klagen dus heb ik dat neergezet en mensen op cp maken mij zooo boos,
    hoe the fuck weet jij of ik hem wil verkopen als je eerder in de topic had gelezen wou ik hem ook ingebouwd hebben op de banditi source dus ik wil hem voor me zelf gebruiken frenzo als de biedingen kinderachtig zijn dat moet de ts duidelijker zijn met het onderwerp kom dus niet bij mij zeiken !