Fijn om te horen! Merci beide!
@Jeroen ik neem contact met je op!
Posts by thexerox
-
-
Dag allen,
Als tussendoor projectje tijdens het hele corona gebeuren ben ik terug begonnen aan de wederopleving van een crime game.
De game is gebaseerd op wordpress en uitgebouwd als plugin. Ik heb al heel wat stukken geschreven, maar ben nu op zoek naar enkele enthousiastelingen die hier mee hun potten willen onderzetten. Uiteraard tegen vergoeding. Daarom graag ook enkel freelancers, zzps, bijberoepers, ...
Alle vrijwillige hulp is uiteraard ook meer dan welkom.
Verder ben ik ook op zoek naar mensen die de game graag me uitdenken, en achteraf willen fungeren als admins & mods.
De reeds geschreven code is hier te vinden:
https://github.com/xeweb/GoodOldCriminalsEen online test versie kan je hier vinden:
https://www.goodoldcriminals.com/Inloggen en registreren kan voorlopig enkel via facebook.
Indien interesse, neem dan contact op via een pb.
Groeten
Tim -
Heb ook 1, voor de liefhebber:
https://invites.1+.net/claim/GLPJ-U7VB-UDU2-SY3VVan het 1+ even oneplus maken om te zorgen dat geen bots heb vinden.
This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!
Helaas -
@M.Martens is dit mogelijk dan?
Jup, Sommige fabrikanten hebben al een SDK uitgebracht. -
@Ferhat, ik vind een smart-tv wel erg handig. Je kunt bijvoorbeeld je youtube-videos zo van je mobiel naar je tv sturen. Wat dus veel aangenamer is om youtube videos te bekijken
Kan je met een PS3 of PS4 ook
-
Ziet er heel leuk uit!
Like van berichten is ook echt een hele goede toevoeging! -
Ik heb ook wel wat tijd; Laat maar iets weten via pb
-
-
-
-
Uitleg dienst/product: Een psn PLUS card (NL) gekocht via cheapestgamecards.
Reden: Ik woon zelf in Belgie en ben met deze kaart dus niets..Voorbeeld dienst/product: (http://cheapestgamecards.com/PlayStation-Plus-365-dagen)
Buy it now: 47 euro
Betalen via: Paypal -
Hey Weide43,
Ik heb zelf ook heel wat onderzoek gedaan maar er blijkt niet echt een goed alternatief te zijn voor deze app voor op je pc/mac. Als het al bestaat kost het vaak handen volg geld...
Voor RasPi kan dit mogelijks helpen
-
Heb je statistieken van je views, likes en comments?
-
Het is geen google webfont, maar ik maak uiteraard wel gebruik van font-face.
Wel zal ik de -webkit-text-stroke hoger zetten. Dat zou kunnen werken voor webkit based browsers. In firefox lijkt er thans geen probleem te zijn.Nogmaal dank voor jullie feedback!
-
Ditismeno welke browser op welk besturingssysteem?
-
Bedankt voor jullie feedback! Ik zal er rekening mee houden
-
Graag wat meer info over je site zelf.
Nu kunnen we je niet echt helpen -
Hallo iedereen,
Vandaag heb ik de vernieuwde website voor mijn jeugdbeweging online gezet.
Graag had ik jullie mening over het design van de website.Alvast bedankt
-
Beste ICTscripters,
Ik heb sinds gisteren mijn nieuws website De komkommer tijd (link) online geplaatst.
Dit is een Vlaams/Nederlandstalig nieuwsportaal die een satirische aanklacht is tegen het non-news in de media.
De website post links naar artikels die niet meteen "nieuws-waardig" zijn met kleine bijschriften.
Ook worden er andere artikels gepost die geen feitelijke informatieve waarde hebben, maar eerder luchtig over komen.Ik ben op zoek naar crew-leden om mee artikels te schrijven voor De Komkommer tijd. Deze job is uiteraard voor het plezier en voorlopig kan hierbij geen vergoeding worden gegeven.
De serverkosten en domeinnaam worden door mij betaald. Voorlopig zijn er ook geen inkomsten.Wat ik zoek
Enkele gedreven personen die goed met woorden om kunnen en helemaal mee zijn met "non-news" (oftewel komkommer-news)Wat je er voor terug krijgt
Voorlopig zal de site moeten groeien, dus kan ik hiervoor geen vergoeding voorzien. Eventueel kan dit in de toekomst veranderen.Indien je interesse hebt, laat dan iets weten via de comments of in pb.
Groeten,
Tim -
Op het einde van de maand krijg je telkens een factuur. Dan wordt het bedrag automatisch van je paypal afgeschreven (indien voldoende). Je kan er voor kiezen om een campagne binnen een bepaald gedrag te houden, is het veiligste voor een eenmalige campagne.