Eeen Pokemon (Uitgebreid) online spel..
Bestaat volgens mij al 1X
Maar is meer offline als iets..
Dus nu de kans denk ik zo
Posts by burberryboy69
-
-
Is deze ook nog gecodeerd? Of niet?
-
Citaat van jgdonleach
@ burberryboy69, zoals je in mijn bericht kunt lezen heb ik de versie die dhr. Rick verkocht niet meer. Ook zal u dan moeten wachten op de nieuwe versie. En deze dan voor een klein bedrag moeten aanschaffen.
Oke is goed dan
Vondt echt goede source hea..
Maar ik had hem beetje bewerkt enzow.
En ja heb nieuwe pc en heb niks meer van major-crime XD
Ik wacht wel op nieuwe versie XD..
Succes ermee hea -
Ik had die ook, maar ben hem kwijt omdat ik nieuwe pc heb :S..
Mss zou ik die trg mogen hebben? Of gaat dat nietmeer -
Xtreemhost.com is nog goeie
-
Idd die is wel mooi..
En ja wees allemaal tevreden dat er nog mensen zijn die iets gratis plaatsen die nog naaiz is -
-
-
-
-
Pfff
Ja devlover bedankt man..
M%aar dan moet Sander het niet zeggen dat die hem gaat slicen en hem hier te download zet eh:P
Maarja, er kan iets tussen gekomen zijn, mss is die vandaag klaar -
@ Lancer..
Idd Sander houd zich er niet aan, ik wacht al lang
En ik stuurde hem gisteren een Pm en hij zei rond 13 uur klaar gisteren en hij is zo te zien nog altijd niet klaar -
Ja als de download link komt te staan van de layout die gesliced is mag je me ook Pm'en, want wacht er al 2dagen op XD :S:P
-
Ja niels heeft gelijk, zoek sponser ofzo, en sponser het geld die je verdient aan goed doel ofzo..
Succes
Ik wil wel meedoen alleen ik moet dan uit belgie naar Nl komen XD -
Neem eentje die makkelijk te verbouwen is?
-
Citaat van sander
ben nu net begonnen met slicen :p
Succes Sander
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.08.10 12:08:54:
Sander:P
Dag is al voorbij (Gisteren ging de lay gesliced zijn XD?)
Maar doe op je gemak zodat je hem zeker niet verne*kt
Hopen is die toch snel klaar want wil ermee beginnen XDMvg
-
Citaat
Ik raad je aan xtreemhost.com niet te pakken, slechte host
Daarom zal hij het waarschijnlijk ook niet doen.Pak bijv. karkhost.nl, ik gebruik hem zelf ook =D
Ok, maar ik en vriend (andere admin) hebben host gekocht, en zullen hem deze week nog binnen krijgen, dus zal het dan wss wel Gaan? want sommige mensen zeggen dat het door een flash code ofzo iets gaat in de login.php
-
Hallo, kan iemand van jullie me uitleggen wrm het komt da in nie kan inloggen op men eigen site?
http://www.waragecrime.xtreemhost.com is de site, en daar kan ik nie inlooggen:S
kan iemand me een prive sms sturen hiervoor want ik zie nie veel naar de forum:P