hey even vraagje was te straks wat aan het denke als we site af zou zijn zou ik team promoters wille hebben 2-3 mensen maarja voor niets komt de zon op he:) zegge we altijd dusja
hoe zou jij die promoters belonen per lid of hoe?:p:cheer:
hey even vraagje was te straks wat aan het denke als we site af zou zijn zou ik team promoters wille hebben 2-3 mensen maarja voor niets komt de zon op he:) zegge we altijd dusja
hoe zou jij die promoters belonen per lid of hoe?:p:cheer:
val hier bijna in slaaaap maar mag niet iemand tips voor wakker te blijve:o
terror wat lukt er niet wees eens wat duidelijker anders kunnen we je niet helpe
ach weet niet hoor zo bestaand script aan je site toevoegen als amateur moet nog vrij simpel zijn beetje nadenke en eens kijken in het script en hopla:p
meen je dat nou :o doe me dat nou niet aan welke optie's heb ik :o ophange? russia roulleta:p of wat nog:o(xD)
ferhart moet ik je wel gelijk ingeven enja bandita of hoe die rommel ook mag noeme:p vind geen succces om uit te leren hoor kun je beter vendetta ofzo pakken veel beter
jongens aub niet op de spelfoute letten sta vandaag o,nder beetje te veel stress:p
achja na lang niet meer gepost te hebben op cp zal ik maar eens terug beginne zeker?:p
ach je ziet het zelf:) zou dan toch eerder voor de 6 gaan is mijn keus omdat die er beetje netter uitziet:p
Citaat van Superiorsvenneke
Hier kan je informatie vinden: Flock Browser.
dankje net even filmpje gezien ziet er presies net beetje beter uit als firefox vanaf eens op met laptop zette
ach weet niet zo :o als je alles zowat ga optellen kan die in 6code wel denk ik ongeveer miltje aan codes maken
superior die flock hoe werkt die?. mss aanrader of zeg je nee liever niet ?
ken hem totaal niet :p
dat ook al vind beetje hatelijk maarja ieder zijn zin en mening + van de meeste hoor ik zelfs als je layout slict dat je die nog speciaal moet aanpasse voor internet explorer dat die altijd moeilijk doet weet nou niet of dat klopt hoor:p
als ze toch verwijderd zullen worden zou ik eerder voor een 6code gaan is mijn mening ziet er netter uit maar veiliger of onveiliger weet ik niet echt zo en onthouden weet niet dat ze het de zelfde dag activeren kunnen ze er toch niets meer mee doen dusja
ik stem voor firefox met de rest niet echt mee gewerkt alleen welmet Internet Explorer alleen heb er haat aan gekrege werkt te traag en loopt veel te vaak vast naar mijn zin
ow:o
nu dat ik het zo lees snap ik wat je bedoelt dan zou ik zegge maak het gwn zo in het begin 2g1h1 ofzo en telkens die niet meer aan een unieke kan komen dat die er een letter meer bij zet of cijfer dacht dat je ze na activatie wou verwijderen
killingdevil zou eerder gwn geen hoofdletters nemen erbij dan merk je dat verschil wel van een 0 en o vind ik toch
superior denk eerder dat ik het zou mixen
zou eerder gwn alles door elkaar cijfers en letters bijvoorbeeld zou ik toch doen 6k5k4k zeg nou maar wat
Citaat van Scooby-DooToon Meer@Jg heb je een voorbeeld hoe major-crime eruit gaat zien?
Want als ik naar Major-Crime.eu surf krijg ik xtreme-crime source te zien...
Als ge hulp nodig hebt weet ge het he
Jeeps
omdat ik vorig jaar de site heb overgekocht maar niet verder ging met major-crime om te veel bugs heb ik andere source overgekocht alleen nog niet echt veel tijd gehad
ik heb deze source nog liggen op me pc moet rick ofzo maar contact opnemen met me op msn voor die persoon
vind dit geen 35euro waard gwn gratis downloadbare source en hosting en domein is geen 35 waar zonder leden vind ik