systeem werkt niet kan iemand mij verder helpen?

• Beste mensen
    Ik heb een vraag ik ben bezig met een tpl systeem maar het werkt niet?

kan iemand mij helpen om het te laten werkten dus als je bijv zegt {$title} dan komt er te staan "test".

• Hoe het wel werkt:

En hoe het net wat beter kan:

Ik raad je aan even bij te lezen over OO programmering, aangezien je class hoe hij nu is niet echt dynamiek is wat wel het idee achter OO is.

• Het systeem werkt niet ik krijg dit te zien:
    {$title}-{$motto}
    code:
    index.php

PHP
    <title>{$title} - {$motto}</title>
    <?php
    require '/.../.../.../.../.../config.php';

?>
    config.php:

• Draai het dan eens om:

PHP
    <?php
    require '/.../.../.../.../.../config.php';
    ?>
    <title>{$title} - {$motto}</title>

Je kan niet iets gebruiken als het nog niet is aangemaakt. Dus moet je config boven de <title>

Wat hij zegt klopt wel.

Well je roept de config pas later op, dat dat je die dingen echo'ed, altijd eerst iets include/aanmaken en daarna echo doen

Hoe kan je iets echo'en als de variabel nog niet eens gedefinieerd is? Uberhaupt met een beetje error level krijg je dan nog eens een foutmelding dat de variabel niet gedefineert is. Daarnaast sowieso dit systeem krijgt een template parser werkt niet uit of de box met {$title} & {$motto} ten eerste staat het al niet in php. Ten tweede wat is de nut van een class als je direct de variabels aan roept en niet de gene uit een class?

Probeer het eens met:

ongetest, dus er kan wel wat fout zijn.

• Dat weet ik, zo bedoelde ik het ook, ik legde het niet heel goed uit haha, je kan inderdaad pas een variabele gebruiken als het is aangemaakt!

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!